CXC Software - Digitale Software Licenties

CXC Software - Digitale Software Licenties

Verkoop van Antivirus, firewall en software licenties
6,7

• Romijn
    Review voor CXC Software - Digitale Software Licenties

We hebben een licentie voor Office 2019 thuisgebruik besteld maar kregen in de mail een licentie voor Office 2016. Zo schiet het niet op natuurlijk.

• Lwildeman
    Review voor CXC Software - Digitale Software Licenties

Office 21 voor Mac besteld en direct per email de productcode inclusief activatie instructies 10 minuten later was office 21 geinstalleerd

• Hoe beoordeel je CXC Software - Digitale Software Licenties?

• Pascal Visser
    Review voor CXC Software - Digitale Software Licenties

Had een licentie besteld voor Windows 10 Professional. Deze bleek ondanks opvolgen van de instructies in de mail niet te gebruiken. Dit werd bevestigd door de helpdesk van Microsoft. Licentie bleek te zijn geblokkeerd.

Verbeterpunten zijn naar mijn mening dus:
    1- Beter bereikbaar zijn. Nemen telefoon niet op.
    2. Sneller reageren via mail. Ondanks de toezegging dat men spoedig zal reageren, reageren ze absoluut niet (spoedig).

//EDIT//
    De volgende dag heb ik CXC Software nog maar eens gebeld. Ik kreeg ze toen wél te pakken. Vermeld dat ik een niet te activeren licentie had gekregen. Hij was onderweg naar de zaak, maar zou binnen een uur een werkende licentie doormailen. Dat is gebeurd en uiteindelijk ben ik tevreden gesteld.

Ik laat de eerdere tekst echter wél staan in de hoop dat er in ieder geval wat gedaan word met de verbeterpunten.

• Marion Herkhof

Snelle levering.

• Julia
    Review voor CXC Software - Digitale Software Licenties

Veel goedkoper dan ergens anders en instructies waren goed en duidelijk.
    Als redelijke leek kon ik gewoon alles voor Windows 10 Pro in orde maken.

• Z veninga
    Review voor CXC Software - Digitale Software Licenties

Had eerste een office licentie besteld bij een andere webshop maar die moest ik telefonisch activeren en dat voelde niet correct.
    Dus bestelling daar geannuleerd en hier besteld.
    Code werd goed herkend op de office website en ik kon direct activeren en installeren

• lio
    Review voor CXC Software - Digitale Software Licenties

Had per ongeluk een office licentie gekocht voor MAC en dus een mail gestuurd en zonder problemen kunnen omruilen naar een licentie die wel geschikt was voo mijn laptop

• Alexander Voskamp
    Review voor CXC Software - Digitale Software Licenties

Beter informeren, kocht een Windows licentie die alleen te gebruiken is bij een nieuwe installatie.

• G Welgraven
    Review voor CXC Software - Digitale Software Licenties

Meer info geven over de eisen van de laptop waar Windows 10 op gezet moet worden, bij nader inzien heeft die van mij te weinig geheugen, zodat ik met een Windows 10 licentie zit waar ik niets meer aan heb