Cake Company

Cake Company

Online winkel waarin de lekkerste taarten en
cupcakes verkocht worden. Maatwerk
opdrachten zijn onze specialiteit.

• Jayna
    Review voor Cake Company

Goede service binnen een korte periode en fijn dat er meegedacht wordt over de decoratie van de taart. Super lekkere taart en heb er ontzettend van genoten!

• Jennifer
    Review voor Cake Company

Super dripcake, precies zoals ik het wilde. De kinderen hebben ook genoten van de cupcakes, donuts en de cakepops. Heel erg bedankt.

• Hoe beoordeel je Cake Company?

• Maurits
    Review voor Cake Company

We wachten al 3 weken op een reactie van dit bedrijf, maar tot nu toe geen enkele reactie. Ik heb de opdracht geannuleerd. Slechte communicatie.

• Nicolette
    Review voor Cake Company

Af en toe wat rommelig mailcontact, maar ontzettend blij met het resultaat! Twee regenboog cakes en eenhoorn cupcakes, waren ontzettend lekker en zag er fantastisch uit! Zou Cake Company zeker aanbevelen!

• Martine
    Review voor Cake Company

Exact de bruidstaart gekregen die wij wilden. Hij zag er prachtig uit en smaakte heerlijk! We kregen veel positieve reacties van de gasten.

• Kirsten
    Review voor Cake Company

Super! Ben goed geholpen bij het kiezen van combinatie taart en cupcakes, de vulling en de versiering. Alles kwam keurig op tijd, is leuk neergezet en smaakte heerlijk. Heeft zeker bijgedragen aan een geweldige bruiloft. Dankjewel Mandy!

• Jennnifer
    Review voor Cake Company

De taart zag er erg mooi uit. Ik was alleen niet blij met de vulling. Het was erg dik en hard, het leek op boter en het smaakte ook erg naar boter. Dat vond ik erg jammer.

• Gina
    Review voor Cake Company

Een pracht van een taart voor de 50e verjaardag van mijn eega! Alles was van tevoren goed doorgesproken en naderhand zo uitgevoerd. De taart moest naar Haarlem en werd door vrienden opgehaald. Mandy had de taart goed verpakt. Deze kwam ongeschonden aan. Een plaatje om te zien en verrukkelijk van smaak. Iedereen was enthousiast! De Cake Company is echt een aanrader voor een ieder die iets anders wenst dan een standaard taart. Super!

• Linsey
    Review voor Cake Company

Cupcakes en taarten die gemaakt zijn met passie! En dat proef je! Bedankt en ik kom zeker terug.

• Marvin Zalm
    Review voor Cake Company

De taart die ik voor mijn verjaardag had besteld was top qua smaak en uiterlijk. Ook heel netjes dat er, omdat er een klein dingetje was fout gegaan met het maken van de taart, een compensatie kwam in de vorm van korting.