Geldersestraat 29
4191 BA Geldermalsen
KvK 11020779

George beoordeelde op 2019-08-22

Was binnen 5 minuten in en uit de winkel met wat ik zocht.

WJ van Stempvoort beoordeelde op 2019-08-21

Vandaag heb ik hier de tamron 45mm 1.8 Di VC lens gekocht. Deze was al netjes gereserveerd in de winkel. Ik kon de lens rustig uittesten en kreeg ondertussen een bak koffie. Ik ben erg netjes en fijn geholpen door Yasin. De lens heb ik voor een scherpe prijs kunnen meenemen. Ik kan deze winkel dan ook zeer aanbevelen.

H.J. de Haan beoordeelde op 2019-08-21

Heel tevreden. Sensor van mijn camera was ernstig vervuild. Terwijl ik wachtte onder het genot van een kop koffie werd de sensor vakkundig gereinigd. Bij thuiskomst getest en de sensor bleek brandschoon.

P Raatgever beoordeelde op 2019-08-21

Ik kwam van ver, Zoetermeer. Werd vriendelijk ontvangen met koffie. Werd vakkundig en snel geholpen. Kreeg ook nog tips en ging als tevreden klant naar huis. Volgende keer kom ik zeker weer.

Hai-xia Swinnen beoordeelde op 2019-08-20

Heel tevreden, na een paar dagen in huis en zeer goeverzorgde lens aangekregen. Hij leek gwn nieuw😍super blij met deze aankoop! Ook super vriendelijke mensen. zeker een aanrader!!

Evert van Vlastuin beoordeelde op 2019-08-19

Mooie winkel met kundig personeel en een groot aanbod. Zeker een aanrader.

Sander Boer beoordeelde op 2019-08-18

Via de chat zeer snel antwoord op mijn vraag gekregen, en de volgende dag meteen mijn nieuwe camera binnengekregen!
Zeer tevreden!

Patrick beoordeelde op 2019-08-16

Mooie zaak vriendelijk peroneel en en ze geven je de tijd om het produkt te bekijken en te testen

Joop brands beoordeelde op 2019-08-16

Prima geholpen. Alles kon in alle rust getest worden.

Rob Smit beoordeelde op 2019-08-15

Erg nette winkel.
Opgeruimd, overzichtelijk, mooi assortiment, vriendelijk personeel en goede koffie!

Jan Golverdingen beoordeelde op 2019-08-14

Vandaag voor lens kalibratie geweest en snel & vakkundig geholpen.
Resultaat net zo goed als de aangeboden koffie; uitstekend!
Dit al voor een redelijke prijs.

Bram Haan beoordeelde op 2019-08-09

Super ervaring erg behulpzaam en de verzending werd persoonlijke zorg aan gegeven

Mar beoordeelde op 2019-08-09

Mijn 2e lens gekocht. Snelle levering, goed verpakt. Lens ziet er als nieuw uit. Zeer tevreden.

Cees Tak beoordeelde op 2019-08-08

Ik zag in de avonduren op de website van CameraOccasion een camera waar ik al een tijdje naar op zoek was. Ik heb niet langer gewacht en ben de andere morgen meteen naar de winkel gereden. Daar werden we keurig netjes ontvangen en werd ons een kopje koffie aangeboden. De camera werd er bij gehaald en al snel bleek dat men niets te veel had beweerd op de website over de conditie van de camera. Deze verkeerde werkelijk in een "mint" conditie. Omdat ik zelf geen objectief bij me had mocht ik een objectief uit de winkelvoorraad kiezen en vervolgens naar hartenlust testen, ook buiten de zaak was geen probleem. Vervolgens was de koop al snel gesloten niet in de laatste plaats door de redelijke prijs die voor de camera gevraagd werd en werden de formaliteiten in orde gemaakt. Men heeft tijd voor je in deze winkel, helpt je met raad en daad en geeft je het gevoel klant te zijn. Ze hebben mijn vertrouwen gewonnen en ik kom hier zeker terug en kan het een ieder aanbevelen. Nette overzichtelijke winkel waar mensen werken met kennis van zaken die met je mee denken.

oliva bruggemans beoordeelde op 2019-08-08

perfecte service, betrouwbaar

Luc Verhelst beoordeelde op 2019-08-06

Correcte beschrijving, snelle levering

Benno ter Maat beoordeelde op 2019-08-06

zaterdag 3-8-19, N.a.v. een advertentie op marktplaats de winkel in Geldermalsen bezocht en na zeer prettig geadviseerd te zijn heb ik een gebruikte Canon extender gekocht. Ik ga zeker terug naar CameraOccasion als ik weer iets nodig heb of voor calibratie en sensorcleaning.
Prettig geholpen met duidelijke uitleg! top!

J.J Blankestijn beoordeelde op 2019-08-06

Ben een net paar dagen aan het uit proberen, maar ben tot nu toe best wel tevreden.
En de rest zie ik wel...

Maty Hooijmans beoordeelde op 2019-08-03

Ben naar de winkel in Geldermalsen ge gaan was zeer verrast van de klantvriendelijkheid goed geholpen en een goede deal gedaan zeer aan te bevelen om daar eens naar toe te gaan is toch wat persoonlijker dan via een webshop 👍👍👍

Tonko Oosterink beoordeelde op 2019-08-03

Zeer tevreden. Een aantal vragen over een occasion objectief gesteld per mail. Zeer snel een duidelijk antwoord ontvangen en overgegaan tot aankoop.