Otterkoog 99b
1822BX Alkmaar

Dorian Schonenberg beoordeelde op 2019-09-20

Heel tevreden

Sebas beoordeelde op 2019-09-09

Vlotte afhandeling, keurig verzonden.

Chantal beoordeelde op 2019-09-04

Snelle levering , alles naar wens topkwaliteit !

Sandra beoordeelde op 2019-09-04

Heel blij met de Goorin Bros cap, alleen minder blij dat jullie DPD als bezorgdienst hebben. Eerst kwam de bezorger gewoon niet, toen was het pakket zoek en ik had nu geen verjaardagskado voor mijn vriend.

Maurice beoordeelde op 2019-08-30

Prima service.
Waren in de buurt en mochten zelfs even langskomen bij hun magazijn. Kon meteen uitzoeken en passen.
Blij met nieuwe cap.

Alex van der Leer beoordeelde op 2019-08-29

Alles ging top. Van de bestelling tot aan de levering. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang en de pet zat netjes beschermd ingepakt. Top !

Jordi beoordeelde op 2019-08-23

Bestel proces soepel en snelle levering

Joseph beoordeelde op 2019-08-19

Goed niets op aan te merken

H beoordeelde op 2019-08-19

Snelle levering, netjes verpakt. Blij om deze webwinkel te ontdekken.

Sander Legerstee beoordeelde op 2019-08-19

Prima afwikkeling van mijn bestelling. Fijn dat er continu updates worden gegeven van de status van de bestelling.

Chris beoordeelde op 2019-08-19

👍🏻

Milo beoordeelde op 2019-08-14

Gave site met leuk assortiment. Nette prijzen en snelle correcte levering.

Bas beoordeelde op 2019-08-14

Zeer tevreden over mijn aankopen. De producten werden op tijd geleverd en ik werd continu op de hoogte gehouden van de status van de levering. Twee caps heb ik retour gestuurd en het bedrag stond binnen 1 werkdag na verzending op mijn rekening. Zeer vlotte en nette service dus! Als ik een minpuntje zou moeten geven dan is dat er geen retourformulier in de doos zat of retouradres op de pakbon stond vermeld. Deze moet je zelf achterhalen op hun website.

Marijn beoordeelde op 2019-08-13

Netjes en snel verstuurd

Paul beoordeelde op 2019-08-12

Snel geleverd, netjes verpakt dus gewoon top😉

Wesley nieuwenhuijsen beoordeelde op 2019-08-12

Top

Ivo Doesburg beoordeelde op 2019-08-12

Veel keus, duidelijke site, goede prijs, snelle service en zorgvuldig verpakt.

Jeroen beoordeelde op 2019-08-09

Bestelling was snel binnen, goed op de hoogte gehouden van de status. Prima ervaring!

Nicolai Cacao beoordeelde op 2019-08-08

Easy, simple and reliable. Order was delivered within 2 days no hassles.

Devlin beoordeelde op 2019-08-06

Supersnel en goed op de hoogte gehouden.