Car Travel Shop

Car Travel Shop

Car Travel Shop verhuurt dakdragers en dakkoffers. U kunt alles online regelen. Van het opzoeken van uw autogegevens tot het reserveren van de benodigde dakdragers en dakkoffer. Vervolgens kunt u de huursom afrekenen met iDeal. Uw afspraken kunt u ook vervolgens ook inboeken zoals u dat wenst. Wij hebben zeer scherpe huurtarieven en leveren altijd topproducten. Op de dag van aanvang huur komt u langs met uw auto, en wij monteren alles vakkundig voor u op uw auto.U kunt vervolgens direct op vakantie.

Lidmaatschap per 14-12-2019 stopgezet

9,2
Filter 62 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 35 met beschrijving

• Maak uw keuze Martin Zwitser
    Review voor Car Travel Shop

Goede service met uitstekende kwaliteits dakkoffers

• Dhr Terence de Lima
    Review voor Car Travel Shop

Goede spullen. Behulpzaam personeel. Borg direct teruggestort. Top!

• Dhr Zeki Karaca
    Review voor Car Travel Shop

Geweldige service. Ze nemen de tijd voor je en geven professioneel advies. Zelfs Coolblue kan er een puntje aan zuigen. Zeer tevreden met de nieuwe dakdragers en dakkoffer. Top!

• Dhr Jos Bijl
    Review voor Car Travel Shop

Keurig verzorgd en gemonteerd/demonteerd op eigen dakdragers.
    Nieuwe dakkoffer uit de verpakking.
    Borgbedrag bij retour binnen een uur weer teruggestort

• Dhr Niels Mulder
    Review voor Car Travel Shop

Woedend zijn we. Paar weken geleden kwamen we met het idee een dakkoffer te kopen, maar lieten ons overhalen er een te huren door cartravelshop. Na een maand huur nu terug willen brengen. Krijgen we eerst vanochtend een telefoontje dat ze eigenlijk teveel gehuurde dakkoffers terugkrijgen, dus of we hem niet toch wilden kopen. Nou nee dus, want anders hadden we hem in eerste instantie gekocht en dan een goedkopere. En die 200 euro borg kunnen we goed gebruiken. Bij het terugbrengen werd er niets gezegd verder, maar zag ik op ons formulier dat ze beschadigingen hadden geconstateerd en drie kruimels waarvoor ze schoonmaakkosten rekenden á 15 euro. Dus ik vraag wat de prijs is van de beschadigingen. Eerst zei meneer dat er iets van de borg afging. Toen was het verhaal opeens 50% van de nieuwwaarde van de dakkoffer á 400 euro, dus hele borg kwijt + 15 euro schoonmaakkosten!
    Wat een stelletje oplichters, hufterig gedrag: als we dit hadden geweten hadden we natuurlijk nooit een gloednieuwe peperdure koffer gehuurd en/of gelijk een gekocht. Nu borg kwijt en 139.50 euro nog extra kwijt om hem te kopen. Nu maar proberen hem te verkopen. Pak geld af van mensen die het kunnen missen!

Antwoord van Car Travel Shop

Beste heer/mevrouw,

Wij halen geen klanten over, maar geven verschillende opties waar mensen uit kunnen kiezen. U als klant bent helemaal vrij of over te gaan tot koop, tot huur of er rustig over na te denken. U heeft gekozen om te huren. Met het huren zijn er uiteraard huurvoorwaarden, in simpele taal opgesteld wat iedereen kan lezen.

Wij geven met het verhuur altijd 100% hoogwaardig degelijk materiaal mee zodat klanten een goede huurervaring krijgen bij ons. U heeft een splinternieuwe box meegekregen die we uit de verpakking hebben gehaald waar u bij was. Door onze ervaring weten we wat de meest gemaakte fouten zijn, daarom hebben we u - naast de normale huurvoorwaarden - ook een apart blad meegegeven waar u nogmaals het eea kunt nalezen en waar u écht op moet letten. Hierin staat nogmaals onder "aanwijzingen", letterlijk: "Dakkoffer na demontage plat op de grond leggen. Niet op de bolle kant en/of niet staand. Dus enkel plat op de grond en vrij van andere objecten die schade kunnen brengen aan de dakkoffer." Als u dit negeert en tóch ondanks deze aanwijzing de dakkoffer staand neerzet en vervolgens mee gaat schuiven, dan komen daar onnodige diepe krassen op. Erg zonde van een nieuwe box natuurlijk. Dit zijn juist de aanwijzingen die wij naast de huurvoorwaarden op een aparte blad meegeven en nadrukkelijk vragen dit te lezen en eraan te houden.

Wij proberen de huurtarieven laag te houden door de dakkoffers gelijk na verhuur weer te kunnen verhuren zonder dat wij de box uitgebreid hoeven schoon te maken. Veel bedrijven calculeren dit in de huurprijs. Wij doen dit niet. Als de box niet schoongemaakt terugkomt, en zo met alle vliegjes en modder en al bij ons wordt ingeleverd, berekenen wij hier schoonmaakkosten voor. Dit staat in de voorwaarden, maar staat ook nogmaals op het aparte blad wat u meekreeg. U krijgt dit dus 2x aangeboden om te lezen. Veel klanten lezen dit gelukkig wel en komen zelfs netjes met een emmertje met water en een doekje voor de deur bij ons de box eerst schoonmaken. En wat u zegt, dat het maar 3 kruimels waren is niet waar, de box was gewoon van binnen en buiten vuil en duidelijk niet schoongemaakt.

Het aanbod om te kopen doen we bij bijna elke klant, of de zaak nu volstaat of niet. Soms komt de klant er zelf mee. Meestal pas bij het inleveren. Als de klant dan overgaat tot koop krijgt u een mooie korting en geven we ook gelijk alle toebehoren mee die bij de box hoort. Bij u hebben we u opgebeld om dit aanbod vooraf te doen, omdat u van ver moest komen en in uw voordeel een ritje had kunnen besparen. Ook hierin proberen wij mee te denken met de klant. Wij hebben u een mooi aanbod gedaan en u aangeboden om de toebehoren kosteloos na te sturen.

Jammer dat u niet tevreden bent, want wij streven altijd naar 100% tevreden klanten.

Team Car Travel Shop

• Dhr Arjan Raatgever
    Review voor Car Travel Shop

Zeer tevreden. Bedrijf is servicergericht en flexibel met oplossingen voor evt. problemen.

• Dhr Edwin Toet
    Review voor Car Travel Shop

Net als vorig jaar prima dakkoffer en alles netjes geregeld

• Dhr Elhabib Hattit

Totaal slecht

Antwoord van Car Travel Shop

Reviews zijn goed als je ook erbij verteld wat goed ging en wat minder goed ging. Aan de hand van slechts 2 woorden 'Totaal slecht' kan niemand een duidelijk beeld krijgen wat er precies aan de hand is.

Ik zal daarom even kort toelichten wat er allemaal misging. Deze meneer heeft eerst gebeld om informatie in te winnen. Hem is duidelijk verteld dat hij minstens een week van te voren moet reserveren en niet op het laatste moment ivm onderdelen die wij nog moesten bestellen voor zijn auto. Op 16/07 om 23.45 uur kwam de reservering binnen om op 19//07 de huurperiode in te laten gaan, veel te laat dus. Toch hebben wij alles op alles gezet om dit voor mekaar te krijgen. Wij hebben direct (17/07) het onderdeel voor deze meneer besteld, helaas kon het niet op tijd geleverd worden door Thule wat we ook hadden aangegeven. We gaven meneer de optie om óf kosteloos te annuleren óf meneer kon het artikel bij een dichtstbijzijnde Thule punt het artikel zelf gaan halen. Meneer heeft gekozen voor het laatste. Uit coulance hebben wij meneer ipv stalen stangen stille en luxe WingBars meegegeven zonder bijkomende kosten. Meneer had ook een titan box gereserveerd. Wij hebben ervoor gezorgd dat meneer kon kiezen tussen een tweetal titan boxen. Meneer was ook onder de veronderstelling dat wij dakkoffers verhuurden per automerk. Hij had verwacht dat het automerk logo ook op de dakkoffer werd vermeld. Dat kan uiteraard niet, dan zouden we voor elk automerk minstens zoveel dakkoffers op voorraad moeten hebben en dan van elk merk.

Meneer ging op vakantie en kwam eerst langs zonder de sleutels van de dakkoffer. De volgende dag had hij wel de sleutels mee, maar dit keer de tassenset niet bij zich. Meneer dacht dat de tassenset voor 35 euro behouden mochten worden. En pas op dag 3 was alles compleet ingeleverd. Omdat de dakdragers en de dakkoffer vuil werden ingeleverd waren wij genoodzaakt om schoonmaakkosten in rekening te brengen conform de verhuurvoorwaarden.

Dit is het verhaal waarom meneer niet tevreden was.

Wij doen dit werk met heel veel plezier en willen graag ook dit blijven doen. Deze meneer geeft ons een nare nasmaak omdat volgens meneer hij 100% gelijk heeft. Wij wensen deze meneer daarom heel veel succes in het vervolg bij een andere verhuurmaatschappij maar bij ons is meneer niet meer als klant welkom.

• Dhr Mesut Akseki
    Review voor Car Travel Shop

Zeer tevreden. Vriendelijke mensen, goede en snelle service. Kon zelfs mijn dakkoffer eerder laten plaatsen zonder bijkomende kosten! Helemaal top!

• Mevr Anita van der Salm
    Review voor Car Travel Shop

Goed afspraken mee te maken en goede service. Echt aan te bevelen.

• Dhr R. K.
    Review voor Car Travel Shop

Prima geholpen en geadviseerd. Duidelijke prijsstelling en goede producten.

• Dhr John Nell
    Review voor Car Travel Shop

Hele goede kwaliteit (al 2 jaar op rij een gloednieuwe skibox meegekregen) en hele goede service en afhandeling nadat er een probleem(pje) tijdens de reis zich aandiende.

• Dhr Willem Bauer
    Review voor Car Travel Shop

Prima service, prima spullen!

• Dhr ray Pluim
    Review voor Car Travel Shop

Fijn 'menselijke' communicatie, flexibel en meedenkend. Service zoals het hoort, zeg maar!

• Dhr Paul van der Staaij

Heel tevreden, fijne service

• Dhr Daaf Veer
    Review voor Car Travel Shop

Prima bedrijf, goede service.

• Dhr Abdennour FAZAZI

Zeer tevreden

• Mevr Tessa Westdijk-van der Linden
    Review voor Car Travel Shop

Snelle reactie, denkt mee en erg vriendelijk

• Dhr Arnold Doelare

Supervriendelijke kerel Sezen!

• Dhr Richard Rensen
    Review voor Car Travel Shop

Goede service. Wanneer ik weer een dakkoffer nodig heb zal ik dit zeker weer bij Car Travel Shop doen.