Carelli Italia

Carelli Italia

Carelli Italia verkoopt leuke trendy leren tassen
voor ieder budget, allemaal in prachtig Italiaans
design. Alle tassen 100% leer en gemaakt in Italiƫ

Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 30-07-2016 stopgezet

• Wietske
    Review voor Carelli Italia

Super mooie tas! Na verloop van een aantal maanden ging hij rafelen en ging het stiksel stuk. Dit was niet de kwaliteit die Carelli wilde leveren. Ik heb een nieuwe ras gekregen. Super service.

• Lilian Biber
    Review voor Carelli Italia

Super service, zeer snelle levering. Duidelijke papieren voor als je wilt retourneren. Heel mooie tas.

• Petra van de Ven
    Review voor Carelli Italia

Prima, goede klantenservice en snelle levering!

• G.W.M. Verheijen
    Review voor Carelli Italia

Zeer tevreden. Snelle levering .

• Marjan Haan
    Review voor Carelli Italia

Had een kortingscode, maar die werkte niet...
    Een koeienprint handtas besteld, was alleen heel donkerbruin zonder "koeievlekken"...jammer!

• Jennifer Lapar

Geen bijzonderheden

• Anouk
    Review voor Carelli Italia

Erg tevreden! Bestelling kwam direct de volgende dag aan.

• Mariska Nieuwenhuizen
    Review voor Carelli Italia

Zoals op de afbeelding en als in het echt klopt het helemaal wat ik in gedachten had met qua leder en alles keurig afgewerkt.

• D Wijnings
    Review voor Carelli Italia

Het blijft lastig om online een produkt te kopen. Ik twijfelde met de kleur en de grootte van de tas.
    Tip: voordat je retourneert, even bellen met Carelli Italia om vragen te stellen en/of twijfels te bespreken.
    Ik heb goed advies gekregen, waardoor ik mijn keuze kon maken en de tas niet hoefde te retourneren.

• Gineke Vogelzang
    Review voor Carelli Italia

er zat geen ruilbon bij dus kon niet ruilen.slechte zaak.

Antwoord van Carelli Italia

Beste mevrouw Vogelzang,
    U kunt bij ons altijd uw bestelling ruilen of retourneren als u dat wenst, sorry als wij dit niet helder aan u hebben doorgegeven. Kunt u aangeven tegen welke andere tas u zou willen ruilen? Dan zorgen wij dat dit zo snel mogelijk in orde komt