Cedille's Choice

Cedille's Choice

Brocante artikelen, stoere industriƫle woonaccessoires, curiosa, retro en vintage en het restylen van meubels en accessoires.
Filter 105 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 69 met beschrijving

• josyane rijkes

snelle levering

• Irma Heida
    Geverifieerde klant van Cedille's Choice

Ik had een vraag over de bestelling. Kreeg ik direct een goede en vriendelijke uitleg. Vervolgens een snelle levering en pakketje was goed verpakt.

Antwoord van Cedille's Choice

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met een kleine uitleg was alles zo geregeld. Fijn dat alles goed verlopen is. Heel veel plezier van uw aankoop en wie weet tot een volgende keer

• Hoe beoordeel je Cedille's Choice?

• Jacoba
    Review voor Cedille's Choice

Na een leuk telefonisch contact een goed keuze kunnen maken. Heel fijn geholpen. De bestelde artikelen kwamen de volgende dag netjes met de post. Goed verpakt. Hier was heel veel zorg aan besteed. Echt een geweldige winkel waar ik zeker weer ga shoppen. Een echte aanrader

Dag Jacoba,
    Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Het was een gezellig telefoongesprek. Fijn dat u alles heeft kunnen vinden en dat alles naar wens verlopen is. Ik kijk uit naar een volgend bezoekje aan de webshop.

• Jill Bharos- Hu
    Geverifieerde klant van Cedille's Choice

Langer dan de normale leverdatum

Antwoord van Cedille's Choice

Hartelijk dank voor uw beoordeling. N.a.v. uw opmerking over de levertijd; wij hebben dit even voor u na gekeken of de levering laat was, maar het is door u besteld op 15/7, door ons verzonden op 16/7 en bij u aangeleverd door de post op 17/7

• Anneke Neef
    Geverifieerde klant van Cedille's Choice

Snelle levering, netjes bezorgd!

• G.A. van Wijk
    Geverifieerde klant van Cedille's Choice

Duidelijke site, mooie spullen.

Antwoord van Cedille's Choice

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en uw opmerking over onze site. Heel veel plezier van uw aankoop en wie weet tot een volgenden keer.

• B.J.Parera parera

Antwoord van Cedille's Choice

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Heel veel plezier van uw aankoop en wie weet tot een volgende keer.

• Ilja Bakker

Antwoord van Cedille's Choice

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Heel veel plezier van uw aankoop en wie weet tot een volgende keer

• Christel Lindeboom
    Geverifieerde klant van Cedille's Choice

Leuke spullen en goede service

Antwoord van Cedille's Choice

Hartelijk dank voor de beoordeling en de mooie woorden. Heel veel plezier van je aankoop en wie weet tot een volgende keer

• Corrie Van Weelden

Snelle levering!
    Tevreden over het bestelde product.
    Beveel het aan om bij deze webwinkel te bestellen!

Antwoord van Cedille's Choice

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Heel veel plezier van je aankoop en we zien ja graag terug in de webwinkel