Cedille's Paint

Cedille's Paint

Verkoop van verf voor het restylen van meubels, sjablonen, kwasten en andere toebehoren, Lontwol
9,6

• Emiel Oswald
    Geverifieerde klant van Cedille's Paint

Uitstekende service en betrouwbaar.

• Angela Renders

Super service

Antwoord van Cedille's Paint

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Fijn dat we alles snel hebben kunnen regelen en dat je door kon gaan met je project. Wat zal het er allemaal mooi bij staan.

• Hoe beoordeel je Cedille's Paint?

• Bianca De Graauw
    Geverifieerde klant van Cedille's Paint

Vriendelijk contact gehad.ik werd netjes terug gebeld .bestelling kwam volgens afspraak .

Antwoord van Cedille's Paint

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. De levering heeft iets langer op zich laten wachten dan dat gewoon bij ons is. Heel veel succes met je schilders project en we hopen je snel weer in de shop te ontvangen

• Ingrid
    Geverifieerde klant van Cedille's Paint

Goed advies , mooie producten, snelle verzending

• Monique van den Brakel
    Geverifieerde klant van Cedille's Paint

Snelle service , prima verpakt !

• Co Janssens
    Review voor Cedille's Paint

Goede service, snelle levering. Op alle vragen die je stelt krijg je een gepast en snel antwoord. Eigenaresse denkt met je mee. Fijn adres om je materialen te kopen

• Wilma Vermeulen
    Geverifieerde klant van Cedille's Paint

Goede service. Snel antwoord op vragen. Wordt erg grote moeite gedaan op verkrijgen van items die niet standaard of moeilijk verkrijgbaar zijn.

• Sonja Pleijster

• Daan de Leeuw

goed en snel

Antwoord van Cedille's Paint

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling

• Astrid

Fijne winkel/webshop.

Heb goede uitleg en advies gekregen over de verf die ik wil gebruiken en hoe dit toe te passen.

Caroline is gedreven in haar werk. Heeft mooie voorbeelden staan en haar enthousiasme werkt aanstekelijk.

Dank je wel en zeker tot een volgende keer

• Sanne
    Review voor Cedille's Paint

Duidelijke uitleg aan de telefoon. Snelle levering van de verf. Mooi assortiment sjablonen, aanrader