Centre Cosmetique Elly van der Molen

Centre Cosmetique Elly van der Molen

Webwinkel gekoppeld aan de website van Centre Cosmetique Elly van der Molen. Producten voor haar- en huidverzorging en aanverwante artikelen
  • Marja
    Review voor Centre Cosmetique Elly van der Molen

Al enige jaren is het stro op mijn hoofd veranderd in haar op mijn hoofd. Door de produkten die ik nu gebruik, op aanraden van Elly. Maar niet alleen de produkten zijn belangrijk , Elly geeft je een boost voor haar en mind!

Antwoord van Centre Cosmetique Elly van der Molen

Dank je Marja voor je lieve en positieve woorden. Fijn dat je zoveel baat hebt bij mijn producten en behandelingen. Klanten zoals jij geven mij ook een boost ! Lieve groet, Elly

• Winnie Meijer
    Geverifieerde klant van Centre Cosmetique Elly van der Molen

Als je verzekerd wilt zijn van goed advies, bijpassende producten voor jouw huid- en haaruitdagingen, dan ben je hier op het juiste (web)adres. Makkelijk navigeren, simpel bestellen en voor je het weet, zijn de spullen gebracht, af te halen in de winkel of per post bezorgd. Super service!

Antwoord van Centre Cosmetique Elly van der Molen

Dank je wel voor de mooie woorden, ik word er verlegen van. Geniet van de producten !
    Lieve groet, Elly

• Hoe beoordeel je Centre Cosmetique Elly van der Molen?

• Xandra Luijendijk-Zwaan
    Geverifieerde klant van Centre Cosmetique Elly van der Molen

Heerlijke producten, fantastische service!

Antwoord van Centre Cosmetique Elly van der Molen

Dank je wel voor de review en de positieve woorden. Geniet van de producten, Xandra. Lieve groet, Elly