Chewies&more
Webshop in de verkoop van bijt en ontwikkelingsspeelgoed voor baby's en peuters, lederen speedkoorden en meer.
9,3
Filter 3509 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1809 met beschrijving

• Anouk
    Geverifieerde klant van Chewies&more

Mooie producten, de fruitspeen is echt een uitkomst bij doorkomende tandjes.

• A. Philipsen
    Geverifieerde klant van Chewies&more

Mooie kwaliteit & snelle levering!

• Hoe beoordeel je Chewies&more?

• Samen

Goeie service, kwaliteit.
    Alleen naam mocht iets feller op houten kralen, en rondom.

• Marijke Elbers
    Geverifieerde klant van Chewies&more

Geweldige service , prachtig geborduurde naam op de knuffeldoek , ook het houten koffertje met naam erop gedrukt , het zag er geweldig uit en alles snel in huis , echt TOP !

• Jeannette Hoeben
    Geverifieerde klant van Chewies&more

Hele mooie spulletjes en snelle levering

• Charlene
    Geverifieerde klant van Chewies&more

Zeer teleurgesteld in Chewies and more. Langer dan een maand op mijn bestelling moeten wachten. En dan komt de bestelling eindelijk binnen na meerdere malen contact te hebben gehad. Krijg ik de verkeerde bestelling binnen.

• E.kj

Blij met het resultaat!

• Max
    Geverifieerde klant van Chewies&more

Mooie bijtring. Hier besteld omdat de levering vrij snel zou zijn. Na 5 dagen had ik nog steeds niets ontvangen en heb ik contact opgenomen via whatsapp. Daar werd niet op gereageerd. Per mail werd pas na 24 uur gereageerd dat de bestelling is blijven ‘hangen’. Pas na 7 dagen eindelijk de bestelling ontvangen. Jammer! Juist gekozen voor jullie ivm de recensies over de goede/ snelle service en levering.

• SvdN
    Geverifieerde klant van Chewies&more

Fijn bedrijf. In de afgelopen 6 jaar diverse keren een chewie als kraamcadeau besteld. Altijd na tevredenheid. Mooi product fijn contact en snelle service.

• Evelien Kuipers
    Geverifieerde klant van Chewies&more

Hele fijne kwaliteit, super!

• Rika Vanlangendonck
    Geverifieerde klant van Chewies&more

Snelle service van een mooi product! Tof cadeau-ideetje ook.

• Kelly Doornbos
    Geverifieerde klant van Chewies&more

Mooie kwaliteit! Ik ga zeker vaker bestellen.

• Liesbeth
    Geverifieerde klant van Chewies&more

De bestelling is goed afgehandeld

• Brigitte
    Geverifieerde klant van Chewies&more

Snelle levering en mooi materiaal erg tevreden

• Esmee
    Geverifieerde klant van Chewies&more

Prima service. Een speenkoord was niet geleverd maar deze is nagezonden na contact te hebben gezocht. Artikelen zijn goede kwaliteit.

• K. van Krieken
    Review voor Chewies&more

Twee mooie speenkoorden besteld, maar deze viele vies tegen. De speenkoord bestond uit houten viekante blanke houten blokjes waar de naam op staat gespeld. Deze is gedrukt in verschillende lettertypen en grootte. Daarnaast was de speenkoord niet goed geknoopt, waardoor de speeltjes los raken met alle gevolgen van dien.

3 weken geleden 2 mails gestuurd, diverse mails, getracht te bellen, bericht via de website en diverse WhatsApp berichten tot heden geen enkele reactie.

Ik raad iedereen sterk af hier ook maar iets te bestellen.

• Pelin
    Geverifieerde klant van Chewies&more

Het product viel me tegen, in vergelijking met mijn verwachtingen. In plaats van een letter, leek het eerder op een cijfer 1. Bovendien waren de kralen te strak naast elkaar gedrukt. Hoewel ik uw inspanningen waardeer, denk ik niet dat ik in de toekomst weer geld aan iets vergelijkbaars zou uitgeven.

Antwoord van Chewies&more

Hi Pelin! Dankjewel voor je bestelling en de moeite die je hebt genomen om een review te schrijven!
    Helaas hebben we voor je review geen bericht van je mogen ontvangen waardoor we wellicht je bestelling nog aan. hadden kunnen passen in een ander lettertype zodat deze wel naar wens zou zijn!
    Mochten we alsnog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik heel graag van je!

• Siska Viveen-Nolen
    Geverifieerde klant van Chewies&more

Mooie bijtring alleen jammer dat het linnen zakje er niet bij zat

• Inge
    Geverifieerde klant van Chewies&more

Snelle levering, erg leuk productenaanbod en goede prijs kwaliteit verhouding!

• Lindsey

Helemaal top!