Chokerketting.nl

• Catalin Casian

late arrival

• Emma Deben
    Geverifieerde klant van Chokerketting.nl

Ze hebben me oorspronkelijk de verkeerde chocker opgestuurd. Nadat ik het zelf had aangegeven bij het contactformulier hebben ze wel de goede chocker nog geleverd.

• Hoe beoordeel je Chokerketting.nl?

• L.
    Geverifieerde klant van Chokerketting.nl

Mooie ketting! Alleen jammer dat ik hem ruim voor 17:00 uur besteld had maar hij pas een paar dagen later verzonden werd.

• Keetje
    Geverifieerde klant van Chokerketting.nl

Mijn product was niet goed.
    Ik heb de verkeerde maat ontvangen.
    2x mail gestuurd en geen reactie..
    Slecht, zeer slecht..
    1 ster is nog teveel.
    Waardeloos bedrijf.

• Anon
    Geverifieerde klant van Chokerketting.nl

Snelle levering, goeie prijs en kwaliteit

• Simone
    Geverifieerde klant van Chokerketting.nl

Alles was wel gewoon goed, alleen het klopt niet helemaal dat op de website staat , voor 17:00 besteld, volgende dag v

Antwoord van Chokerketting.nl

Hoi Simone. Er staat voor 17:00 besteld is dezelfde dag verzonden! Daar hebben we ons aan gehouden, alleen helaas is de brievenbuspost van PostNL niet altijd even snel. Zelf zeggen ze dat zo'n 95% de volgende dag wordt bezorgd maar het kan weleens wat langer duren. Onze excuses voor het ongemak.

• Naamloos
    Geverifieerde klant van Chokerketting.nl

Bestelde choker heeft een gekke 'knik' waardoor hij niet goed gedragen kan worden. Beetje lastig uit te leggen wat het defect is, maar hij zou als hij af is in de vorm van een rondje moeten liggen, is echter meer in de vorm van een hartje door de knik. Hierdoor sluit hij als hij om de nek zit niet goed aan en ziet het er gek uit. Verder wel goede prijzen en snelle verzending.

Update: tweeënhalve week na het plaatsen van deze review heb ik drie gratis chokers opgestuurd gekregen, erg goede service :)

• Ingeborg Buitenhuis
    Geverifieerde klant van Chokerketting.nl

Na twee weken wachten is mijn bestelling eindelijk aangekomen.
    Ondanks dat ik contact heb gezocht via het contactformulier heb ik daar nooit reactie op gekregen maar op het moment dat ik een slechte review achterliet was het pakketje er in een paar dagen.
    De parelketting is te lang om daadwerkelijk een choker te zijn en ook zijn de parels, naar mijn mening, te groot. De double layer choker staat niet parallel aan elkaar, de onderste “layer” is veel te lang en zit ongemakkelijk om je nek heen.
    En als laatste heb ik een feather choker versie B, waarvan het hangertje redelijk groot is.
    Verder is de kwaliteit oké, de kettingen zijn ook niet heel duur.
    Wel is de parelketting de 14,95 zeker niet waard om ervoor te betalen.

• Rikki Van Elteren
    Geverifieerde klant van Chokerketting.nl

Snelle levering, leuke en fijne chokers!

• Ingrid van Velzen
    Geverifieerde klant van Chokerketting.nl

Snelle keurige brievenbus levering, leuke ketting, helemaal blij!

• Niels

Goed!

• Wout

Snelle goede service.

• Amy van der Weerden
    Geverifieerde klant van Chokerketting.nl

Goede, snelle levering, precies zoals op de website

• Mirjam
    Geverifieerde klant van Chokerketting.nl

Snelle levering en goede kwaliteit

• E
    Geverifieerde klant van Chokerketting.nl

Voor deze prijzen klinkt "Volgende dag in huis" te mooi om waar te zijn, dus ik verwachtte al niet sneller dan een week. Uiteindelijk na 3 weken bestelling nooit ontvangen. Mailtje gestuurd en kreeg een "Wij hebben het gewoon verzonden, klopt dit adres wel?"
    Na aan te geven dat mijn adres klopt maar ik niks gehad heb, nooit meer reactie gehad.
    Gelukkig met Paypal betaald dus geld terug gekregen.

Antwoord van Chokerketting.nl

Je hebt besteld op 3 november en je vroeg op 9 november waar de bestelling bleef, dat zijn in principe maar 4 werkdagen, niet 3 weken. We vroegen je het adres te verifiëren en hebben daar geen reactie meer op gehad dus we zijn er toen vanuit gegaan dat je de bestelling alsnog binnen hebt gekregen. Helaas verdwijnt of vertraagt er af en toe weleens wat bij de brievenbuspost van PostNL.

• Charlotte

Snel geleverd!

• Michelle
    Geverifieerde klant van Chokerketting.nl

Prima, snelle afhandeling en bezorging zoals verwacht.
    Geen klantenservice nodig gehad.

• Suzanne
    Geverifieerde klant van Chokerketting.nl

Overzichtelijke website. Snelle levering en duidelijke, informatieve mail hierover.

• Leo Knops

Snelle ,goede service!

• Angelique Blijleven
    Geverifieerde klant van Chokerketting.nl

Was niet dezelfde dag verzonden maar wel voor 17 uur besteld. Waren ook niet bereikbaar toen ik belde. Steeds gelijk voicemail. Ingesproken maar werd niet teruggebeld. Mail gestuurd en uiteindelijk krijg ik snachts mail terug dat het is verzonden. Maar geen excuus