Cine Support - Pro Cine Gear

Cine Support - Pro Cine Gear

Cine Support richt zich op professionele film- en video camera’s en bijbehorende accessoires.
Wij zijn opgericht door professionals uit de video- en filmindustrie. Als filmmakers uit Nederland ondervonden wij regelmatig het probleem dat wij voor een project bij verschillende online winkels een bestelling moesten plaatsen. Vaak omdat niet elke webwinkel dezelfde merken verkopen of omdat de een het niet op voorraad had. Daarnaast hebben wij gemerkt dat veel Nederlandse webwinkels niet altijd over de kennis van video en film producten beschikt, omdat deze vaak gericht zijn op de consument (in plaats van de professional) en meer gericht zijn op fotografie. De film en video markt blijft maar groeien, daardoor ontwikkeld de techniek zich in razendsnel tempo. De gangbare merken zijn verkrijgbaar in Nederland, maar voor nieuwe trends en ontwikkelingen ben je vaak verplicht om in het buitenland te bestellen. Wij willen graag verandering hierin brengen. Een online winkel die beschikt over: - Voldoende kennis over film- en videoproducten. - Professionele support. - Importeur en dealer van verschillende merken. - Betaalbare producten - Professionele gear.
Camerawinkel, Professionele film- en videocamera's, Professionele film accessoires
De zekerheden van https://cinesupport.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021