Cinsis. Mineralen, Spiritualiteit, Orgonite, Sieraden

Cinsis. Mineralen, Spiritualiteit, Orgonite, Sieraden

Ben je op zoek naar meer balans in je leven? Kijk eens naar de producten in onze webshop. Van mineralen en edelstenen met de grootste zorg uitgezocht, handgemaakte Orgonite producten, Mala's handgeknoopt tot edelsteen en orgonite sieraden. Meer info? Neem een kijkje in de webshop en de blogpagina ;)
orgonite sieraden
9,9
Filter 193 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 147 met beschrijving

• Bernadet

Service goed, Keuzes genoeg, Website duidelijk

• marie jose elisabeth pruymboom
    Geverifieerde klant van Cinsis. Mineralen, Spiritualiteit, Orgonite, Sieraden

snelle levering en alles perfect.

• Hoe beoordeel je Cinsis. Mineralen, Spiritualiteit, Orgonite, Sieraden?

• Marit
    Geverifieerde klant van Cinsis. Mineralen, Spiritualiteit, Orgonite, Sieraden

Prachtige sierraden weer, de citrien oorbellen passen bij elk outfit, wat een heerlijk gevoel :). En een mooie orgonite armband voor mijn moeder 🥰

• Amber Andries
    Geverifieerde klant van Cinsis. Mineralen, Spiritualiteit, Orgonite, Sieraden

De mala's zijn van prachtige kwaliteit en Cindy is een hele lieve vrouw ik kreeg een paar lieve extraatjes bij mijn order. Ik draag het armbandje en beschermengeltje elke dag. Ik kan ze zeker aanraden.

• Rey
    Review voor Cinsis. Mineralen, Spiritualiteit, Orgonite, Sieraden

Goed verpakt, snel geleverd en kwam met een extraatje + lief kaartje. Hartstikke bedankt! Ik kan de website en producten zeker aanbevelen :)

• Ineke Van de Munckhof

Mooi product snelle levering

• Bianca Soegito-Meijers
    Geverifieerde klant van Cinsis. Mineralen, Spiritualiteit, Orgonite, Sieraden

Mooie producten, goede prijzen, super snelle service (binnen 2 dagen had ik de prachtige auraliet 23 al in huis). En dan had Cindy ook nog een ijzerdraad (wrap) om de steen gemaakt, zodat ik de edelsteen aan een ketting kan dragen. Zo lief!! Dat heb ik echt super gewaardeerd!!!

• Greetje
    Geverifieerde klant van Cinsis. Mineralen, Spiritualiteit, Orgonite, Sieraden

Prachtige schijf, nog mooier als op de foto :). Dankjewel!

• User
    Geverifieerde klant van Cinsis. Mineralen, Spiritualiteit, Orgonite, Sieraden

Snelle levering en super kwaliteit!

• Dewi
    Geverifieerde klant van Cinsis. Mineralen, Spiritualiteit, Orgonite, Sieraden

Wat een vriendelijke en snelle service. Ik ga zeker nog eens bij Cinsis bestellen.

• Bernadette
    Geverifieerde klant van Cinsis. Mineralen, Spiritualiteit, Orgonite, Sieraden

Snelle levering, een mooi cadeau voor mezelf.

• Natasja B
    Geverifieerde klant van Cinsis. Mineralen, Spiritualiteit, Orgonite, Sieraden

Geweldig. Ik hen haar de vrije hand gegeven om voor mij een personaliseerde Orgonite hanger te maken. En ik ben superblij met het resultaat!!!!
    En heb een uitgebreid verslag gekregen van wat ze er allemaal heet gebruikt en wat de betekenis/werking is.

• ROB DUIVERMAN
    Geverifieerde klant van Cinsis. Mineralen, Spiritualiteit, Orgonite, Sieraden

Prachtige producten, snel geleverd. Contact via mail verloopt snel en heel vriendelijk. Al vaker besteld, iedere keer weer top!!

• Vijay Joghi

Snel geleverd

• Melissa Ospina
    Geverifieerde klant van Cinsis. Mineralen, Spiritualiteit, Orgonite, Sieraden

Beautiful item and the delivery was fast. Good service

• Els Bossuyt
    Geverifieerde klant van Cinsis. Mineralen, Spiritualiteit, Orgonite, Sieraden

Cindy is altijd heel correct en vriendelijk in de correspondentie. Zij is ook heel creatief en zorgzaam. Je krijgt wat je besteld hebt en ook heel snel. Ik ben heel tevreden!

• Lisanne Dob
    Geverifieerde klant van Cinsis. Mineralen, Spiritualiteit, Orgonite, Sieraden

Goede service. Fijn dat het staat aangegeven als je koopt wat op de foto staat!

• Ilona
    Geverifieerde klant van Cinsis. Mineralen, Spiritualiteit, Orgonite, Sieraden

Een mooie webwinkel met prachtige producten! What you see is what you get is helemaal waar in deze webshop.

Ik had wat problemen om door het bestelproces heen te komen met de "betaal later" optie. Dit werd opgemerkt door de eigenaresse en na een aantal pogingen en prima mail contact met de eigenaresse toch vooraf betaalt. Ik had de producten de volgende dag al in huis, en wat zijn ze prachtig!

• Carina Vonk
    Geverifieerde klant van Cinsis. Mineralen, Spiritualiteit, Orgonite, Sieraden

Snelle levering en mooie stenen

Antwoord van Cinsis. Mineralen, Spiritualiteit, Orgonite, Sieraden

Dank voor je review!

• Bernadet Denissen
    Geverifieerde klant van Cinsis. Mineralen, Spiritualiteit, Orgonite, Sieraden

Eerste bestelling ging vlot, tweede bestelling was op een vrijdag. Kreeg een mailtje dat het i.v.m. weekend het op maandag verstuurd zou worden. Het zou anders toch maar bij de post blijven liggen. Netjes geregeld.