Cirluna Raamdecoratie

Cirluna Raamdecoratie

Cirluna Raamdecoratie verkoopt
raamdecoratie op maat voor de
beste prijs en van Nederlandse
kwaliteit! Wij leveren duo
rolgordijnen op maat, plissé
gordijnen op maat en nog veel
meer!

• Pim Adriaans
    Review voor Cirluna Raamdecoratie

Wij hadden na 2 jaar een probleem met een duo rolgordijn is door Cirluna volledig opgelost speciaal bedankt Niels
    Aly & Pim Eindhoven

• Jaap Oldewarris
    Review voor Cirluna Raamdecoratie

Perfect. Zeer goede communicatie, snelle levering en een probleem zeer goed opgelost!

Zeker een aanrader!

• Hoe beoordeel je Cirluna Raamdecoratie?

• h.jhieselaar
    Review voor Cirluna Raamdecoratie

Erg tevreden met product hoewel levering wat langer duurde.

• Gerard Klompmaker
    Review voor Cirluna Raamdecoratie

Na een eerste contact en aankoop geruime tijd geleden, onlangs een nieuwe bestelling geplaatst.
    Eem vervolgbestelling zonder verdere aarzeling ook bij Cirluna gedaan. Afwikkeling was wederom prima. Een vergeten steuntje werd zonder verdere kosten en heel snel nagezonden.
    Uitstekende ervaringen met dit bedrijf

• Josje
    Review voor Cirluna Raamdecoratie

Goede stalen vooraf gekregen. Alles duidelijk beschreven. Mooie kwaliteit. Ziet er super strak uit. Zeer tevreden over het eind resultaat.

• Ben en Ineke de Vugt

Spannend zelf inmeten.

Beschrijving is stap voor stap. En je kan direct met Cirluna appen. Voor een tuimelraam maakten we een filmpje en ook daarop kwam direct advies. Zeer behulpzaam personeel, wij kunnen Cirluna zeker aanraden. En de houten jalouzieën hangen prachtig.

• Daan & Anja
    Review voor Cirluna Raamdecoratie

Wij zijn erg enthousiast over Cirluna. De service is super goed en de producten zijn super.
    Wij zijn er erg blij mee en wij gaan zeker onze andere gordijnen ook bij Cirluna bestellen.

• M Katwaroe
    Review voor Cirluna Raamdecoratie

Van A tot Z zeer klantvriendelijk!

• H. F
    Review voor Cirluna Raamdecoratie

Ik ben uitstekend geholpen, heb helaas de verkeerde kleur besteld waardoor ik drie dagen behoorlijk chagrijnig van was.

• Ilona
    Review voor Cirluna Raamdecoratie

Erg snel en goede service!