City Smart Bike

City Smart Bike

City Smart Bike is dé elektrische vouwfiets van Nederland. Onze e-bike’s zijn kwalitatief hoogstaand en zorgen voor een unieke fietsbeleving. In tegenstelling tot andere landen is in Nederland de vouwbare eBike nog niet of nauwelijks doorgebroken.

City Smart Bike V.O.F. is in 2017 opgericht om Nederland kennis te laten maken met slim elektrisch fietsen. Met ons concept en e-bike waarbij wij duurzaamheid en stevigheid combineren, bieden wij het beste van twee werelden: intelligentie en comfort.
De zekerheden van https://www.citysmartbike.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018