City Smart Bike

City Smart Bike

City Smart Bike is dé elektrische vouwfiets van Nederland. Onze e-bike’s zijn kwalitatief hoogstaand en zorgen voor een unieke fietsbeleving. In tegenstelling tot andere landen is in Nederland de vouwbare eBike nog niet of nauwelijks doorgebroken.

City Smart Bike V.O.F. is in 2017 opgericht om Nederland kennis te laten maken met slim elektrisch fietsen. Met ons concept en e-bike waarbij wij duurzaamheid en stevigheid combineren, bieden wij het beste van twee werelden: intelligentie en comfort.

• Eugenie
    Review voor City Smart Bike

De fiets zag er top uit en ik werd goed geholpen...Heb er ook vertrouwen in als er wat zou zijn met de fiets dat ik dan ook goed geholpen gaat worden .

• Jaap Visser

Leveren een uitstekend product

• Hoe beoordeel je City Smart Bike?

• van Haasteren
    Geverifieerde klant van City Smart Bike

Het contact was vrijwel direct na bestelling. Heel klantgericht en informatief. Zeker gezien de situatie met corona. De levering werd tot bij de deur persoonlijk uitgevoerd en de eigenschappen van de fiets langsgelopen. De vouwfiets overtrof de meeste verwachtingen. Accuduur, traponderstruning heel soepel, het acceleratie pookje, gemak van verlichting, remlicht, sterkte van remmen. Ook het verwijderen en plaatsen van de accu is super eenvoudig. Puntjes van aandacht ... de fiets is zwaar en er is extra aandacht nodig om de fiets probleemloos in elkaar te vouwen. Een instructie hoervan in het boekje was handig geweest. Response op mijn mail met deze puntjes was ook weer vlot en opmerkelijk llantgericht. Top product van een top bedrijf!

• Patrick
    Review voor City Smart Bike

Supersnelle reacties op emails, fiets werd afgemonteerd en persoonlijk (!) bezorgd binnen 24 uur, nota bene op zaterdag. De CSB rijdt heerlijk; de dikke banden en vering in de voorvork zijn een verademing tov normale vouwfietsen. Fiets is robuust en voelt kwalitatief degelijk. Enige nadeel is dat het ding daardoor wel behoorlijk zwaar is om te tillen, maar dat zal ook een kwestie van gewenning zijn.

Antwoord van City Smart Bike

Dankjewel Patrick! Fijn dat de fiets zo goed bevalt. Het is inderdaad altijd een afweging tussen kwaliteit / fietscomfort en gewicht. Het went gelukkig wel is mijn ervaring. Mocht er nog iets zijn horen wij het graag!

• Rene
    Geverifieerde klant van City Smart Bike

Ben verliefd op mijn fietsje. Hele aardige mensen

Antwoord van City Smart Bike

Hoi Rene,
    Hartelijk dank voor uw review! Fijn dat de fiets geen blauwtje fietst haha!

• Annelyn
    Geverifieerde klant van City Smart Bike

Ik ben erg blij over de vriendelijkheid, reactiesnelheid, hulpvaardigheid en bereidheid dingen uit te zoeken voor me (ivm net iets andere wensen), die ik ervaren heb bij City Smart Bike, Daan in persoon.
    De communicatie was prima, ik heb langer moeten wachten op mijn fiets maar werd goed op de hoogte gehouden en hij is keurig bij me afgeleverd. Daan heeft alle rust genomen me nog een keer uit te leggen hoe ik de fiets kon inklappen maar had ook allerlei handige tips. Ik heb veel vouwfietsen gezien maar deze springt eruit qua sportief model en ik vind het heel fijn dat de accu aan de middenstang onder het zadel zit. Geweldig hoe gemakkelijk je een hoge snelheid kunt halen EN houden!! De gashendel vind ik kicken: lekker snel weg bij het stoplicht. Ik vind de materialen niet van hoge kwaliteit (plastic spatborden en de verf beschadigd snel bij in en uit schuiven van zadel en stuur... en tóch heeft me dat niet doen weerhouden deze fiets te kopen: zowel de stoere uitstraling (model en spaakwielen), als de snelheid, als het gemak waarmee je trapt, als dat ik me prima behandeld heb gevoeld als klant. Ik ben ook bij Shinga geweest, helemaal speciaal naar toe gereden: ik vond de klantbehandeling daar zó slecht dat ik alleen al daarom geen Shinga wilde hebben, ook al was de kwaliteit mogelijk beter. Ik ga er heerlijk van door op mijn CSB!! Dankjewel Daan voor je begeleiding hierin!
    Annelyn de Boer, Ede

• Ted
    Geverifieerde klant van City Smart Bike

De fiets rijdt echt heel fijn. Verder een goede service.

• Nadja Kaan
    Geverifieerde klant van City Smart Bike

proefrit kon op korte termijn worden gemaakt. goede uitleg, fijne service

• Tanita Aarnoudse
    Geverifieerde klant van City Smart Bike

Op tijd geleverd en volledig naar verwachting. De fiets is indrukwekkender dan op de foto's vanwege de kwaliteit van het materiaal. Een klein verbeterpunt zou ik zeggen is dat ik er geen tas bij kan kopen waar die in past als ie is opgevouwen. dat zou het compleet maken.

• Mèlanie

Goede ervaring