CleanioShop.nl

CleanioShop.nl

Welkom, bij onze webwinkelkeur pagina. Wij proberen elke bestelling goed, snel, en netjes bij u te laten bezorgen. Wij vinden het fijn en belangrijk dat klanten hun tevredenheid met met ons en met andere klanten willen delen zodat wij eventuele ontevredenheid ook kunnen verbeteren.
De zekerheden van https://cleanioshop.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Wij zijn in 2012 begonnen met het verkopen van reinigingsmiddelen, na veel vraag naar aanverwante artikelen zijn we in 2014 het assortiment flink gaan uitbreiden. In 2016 zijn we gestart met een nieuwe webshop platform en hebben geïnvesteerd in de toekomst en hebben alles volledig geautomatiseerd en de webshop een boost gegeven. In 2019 zijn we over gegaan naar een nieuwe bedrijfspand waar we nóg verder kunnen uitbreiden. inmiddels hebben we een assortiment met ruim 20.000 schoonmaakartikelen en reinigingsmiddelen waar we ook nog eens zelf de kennis van hebben, én daarnaast 85% van het assortiment direct uit eigen voorraad kunnen leveren.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019