Colori Shoes & Accessories

Colori Shoes & Accessories

Het leven is te kort voor saaie schoenen. Bij Colori gaan we voor kleur!
Colori is het kleurrijkste damesschoenenmerk van Nederland. Met onze schoenen en bijpassende accessoires geef je gemakkelijk kleur aan je outfit en daarmee kleur aan je dag! Onze collectie bestaat uit schoenen, pumps, enkellaarzen, laarzen en sneakers in veel kleuren, we hebben altijd minimaal 14 verschillende kleuren in de collectie.

De unieke collectie van Colori is uitsluitend verkrijgbaar in onze webshop: www.colorishoes.nl
Als je wilt passen, ben je van harte welkom op ons kantoor in Utrecht: Ambachtsweg 46
Stuur ons even een mailtje wanneer je wilt komen en wat je wilt passen, dan zorgen we er voor dat e.e.a. voor je klaar staat!

Wij werken uitsluitend met kleinschalige schoenbedrijven in Spanje en Italiƫ. Dit betekent dat wij kwaliteit garanderen: een goede pasvorm, mooie afwerking, kwalitatieve leersoorten en prachtige sprekende kleuren. Kortom, schoenen waar je complimenten over krijgt!
De zekerheden van https://www.colorishoes.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016