Colori Shoes & Accessories

Colori Shoes & Accessories

Het leven is te kort voor saaie schoenen. Bij Colori gaan we voor kleur!
Colori is het kleurrijkste damesschoenenmerk van Nederland. Met onze schoenen en bijpassende accessoires geef je gemakkelijk kleur aan je outfit en daarmee kleur aan je dag! Onze collectie bestaat uit schoenen, pumps, enkellaarzen, laarzen en sneakers in veel kleuren, we hebben altijd minimaal 14 verschillende kleuren in de collectie.

De unieke collectie van Colori is uitsluitend verkrijgbaar in onze webshop: www.colorishoes.nl
Als je wilt passen, ben je van harte welkom op ons kantoor in Utrecht: Ambachtsweg 46
Stuur ons even een mailtje wanneer je wilt komen en wat je wilt passen, dan zorgen we er voor dat e.e.a. voor je klaar staat!

Wij werken uitsluitend met kleinschalige schoenbedrijven in Spanje en Italië. Dit betekent dat wij kwaliteit garanderen: een goede pasvorm, mooie afwerking, kwalitatieve leersoorten en prachtige sprekende kleuren. Kortom, schoenen waar je complimenten over krijgt!
8,7

• Marie-José Hemels
    Geverifieerde klant van Colori Shoes & Accessories

Mooi product, snelle levering.

• Ypie Groen

Vlotte service

• Hoe beoordeel je Colori Shoes & Accessories?

• Karin Zwart-Bergsma
    Geverifieerde klant van Colori Shoes & Accessories

Prachtige heelijk zittende schoenen.

• Marian Bijvank
    Geverifieerde klant van Colori Shoes & Accessories

Reageren niet op mails. Telefoonnummer klopt niet, kan dus weg. Er is op geen enkele manier contact te krijgen met colori shows. Heb 2 paar schoenen besteld en betaalt en slechts 1 paar ontvangen.

• Carla Michiels
    Geverifieerde klant van Colori Shoes & Accessories

Mooie schoenen van uitstekende kwaliteit.
    Zeer snelle levering, zelfs naar Belgie.

• Winnie Jongepier
    Geverifieerde klant van Colori Shoes & Accessories

Een deel van de bestelling niet ontvangen en daarvoor geen geld retour. Diverse keren gemeld, direct bij ontvangst en veelvuldig daarna per email en contactformulier. Klacht ingediend, geen reactie.

• Tanneke Egbers
    Geverifieerde klant van Colori Shoes & Accessories

Een paar schoenen ontbreekt in de levering

• Gerty van der Veen
    Geverifieerde klant van Colori Shoes & Accessories

Fantastische kleren schoenen en laarsjes van lage tot hoge hak. Snelle levering.

• Anita Dhondt-Pietjouw

Geweldig!

• Carola Kesteloo
    Geverifieerde klant van Colori Shoes & Accessories

Top in assortiment, service en persoonlijke verzending. En zeer maatvast!