Colori Shoes & Accessories

Colori Shoes & Accessories

Het leven is te kort voor saaie schoenen. Bij Colori gaan we voor kleur!
Colori is het kleurrijkste damesschoenenmerk van Nederland. Met onze schoenen en bijpassende accessoires geef je gemakkelijk kleur aan je outfit en daarmee kleur aan je dag! Onze collectie bestaat uit schoenen, pumps, enkellaarzen, laarzen en sneakers in veel kleuren, we hebben altijd minimaal 14 verschillende kleuren in de collectie.

De unieke collectie van Colori is uitsluitend verkrijgbaar in onze webshop: www.colorishoes.nl
Als je wilt passen, ben je van harte welkom op ons kantoor in Utrecht: Ambachtsweg 46
Stuur ons even een mailtje wanneer je wilt komen en wat je wilt passen, dan zorgen we er voor dat e.e.a. voor je klaar staat!

Wij werken uitsluitend met kleinschalige schoenbedrijven in Spanje en Italiรซ. Dit betekent dat wij kwaliteit garanderen: een goede pasvorm, mooie afwerking, kwalitatieve leersoorten en prachtige sprekende kleuren. Kortom, schoenen waar je complimenten over krijgt!

• G. Visser
    Geverifieerde klant van Colori Shoes & Accessories

Keurig op tijd geleverd. Netjes aangegeven hoe laat het bezorgd werd.

• Marjan Vink
    Geverifieerde klant van Colori Shoes & Accessories

Mijn schoenen kwamen beschadigd binnen. Lelijk gemaakt en met een grote kras op de hak. Jammer dat dit niet van te voren gecontroleerd wordt! Helaas kost deze misser mij nu twee keer verzendkosten. Bij een betere controle aan jullie kant was dit niet nodig geweest!

• Hoe beoordeel je Colori Shoes & Accessories?

• M Sutman

Mooie schoenen, goede pasvorm

• Els
    Review voor Colori Shoes & Accessories

De service is geweldig. Ik had Royal Blue Capri pumps in maat 39 besteld en een Royal Blue Clutch. De pumps waren te licht van kleur, de Clutch was perfect. Nadat ik een mailtje had gestuurd met een foto van de schoenen en de kleding waar ze bij moesten passen, kreeg ik dezelfde middag een telefoontje. Ze hadden gezien dat de kleur te licht was en ik kon nieuwe pumps in de goede kleur ophalen. Ik had aangegeven dat ik wel naar Utrecht wilde komen om ze te halen. Ben hartelijk ontvangen en kon de goede pumps, nadat ik ze gepast had, meenemen. Geweldige service en vriendelijke ontvangst.

• Anniek Van Buuren
    Geverifieerde klant van Colori Shoes & Accessories

Snelle levering en mooie schoenen!

• Dorith Katan

Mooi concept

• Nicolle Thuis
    Geverifieerde klant van Colori Shoes & Accessories

Leuke,comfortabele en modieuze schoenen. Snelle levering.

• Gery Cornelissen
    Geverifieerde klant van Colori Shoes & Accessories

Mooie goede en kleurrijke schoenen

• Eveline van 't Hoenderdal
    Geverifieerde klant van Colori Shoes & Accessories

Binnen enkele dagen pakket ontvangen. Verpakking zeer goed.

• Carla van den Broek
    Geverifieerde klant van Colori Shoes & Accessories

Heb voor de 3e keer de Sebastian enkellaars gekocht/besteld maar ditmaal zit de linker laars aan de voorvoet te strak. Ik was laatst in Rotterdam om de laars te kopen maar die winkel (alle winkels) van Colori is opgeheven. Ik hoop dat de linker laars nog een beetje uitloopt zodat ook die lekker zit ๐Ÿ™๐Ÿผ