Hanzeweg 9C
9636 HS Zuidbroek
KvK 56892047

Maaike De Wolf beoordeelde op 2019-09-21

de siertips zijn in goede staat toe gekomen. met een kleine aanpassing aan de HKS Hi Power Spec L Uitlaat op de Suzuki Swift Sport ZC33S is dit echt een prachtig zicht en het geluid is ook een beetje dieper geworden.

Marc van den Eijnden beoordeelde op 2019-09-17

Snelle service, netjes gebeld dat het product vertraging heeft, wat alsnog de volgende dag geleverd werdt.

Jan-Peter Daries beoordeelde op 2019-09-16

Alles bestens, so wie immer :)

Lagendijk beoordeelde op 2019-09-06

Het leveren zelf verloopt prima.
Product zelf is gewoon waardeloos. De vrijloop van de M10 is te diep gedraaid waardoor de nippel geen wanddikte heeft om bijvoorbeeld een defi npt sensor te monteren.

Reactie van Concept-S.nl:
Dank voor uw review en uw opmerking.
Tot op heden nog geen problemen met de adapters gehad in combinatie met de door ons geleverde oliedruk- en temperatuurmeters.
We hebben dan ook het volgende in onze tekst bij de adapters staan: 'Deze adapter is voorzien van inwendig 1/8-27NPTF draad en passende op de door ons geleverde sensoren.'
Als u een Defi instrument heeft, die wij niet in het programma hebben, waarom dan de adapter bij ons besteld en niet bij uw Defi leverancier?

J J staub beoordeelde op 2019-09-06

Goeie servers en snel levering

Marco Hannappel-Brauer beoordeelde op 2019-09-06

Besser geht es nicht!
Alles sehr gut gelaufen!
Werde noch mehr dort bestellen!

Tobias Ziegler beoordeelde op 2019-09-06

Awesome service and products!

remco hut beoordeelde op 2019-08-26

Snelle levering, en vriendelijk en behulpzame mensen!

D. Visser beoordeelde op 2019-08-25

Zeer duidelijke communicatie, en zelfs even 15 minuten gewacht op me omdat ik net iets na sluitingstijd was.
Prima geregeld

Rutger Smits beoordeelde op 2019-08-15

Prima op de hoogte gehouden

Sjoerd beoordeelde op 2019-08-13

Goed goed!

Heliomare Arbeid, K. Schumacher beoordeelde op 2019-08-12

Heldere website. Realistische prijsstelling. Vlekkeloos aankoopproces en vlotte afhandeling. Bij opening van het pakket verrast worden met een smaakvolle geste. Gewoon goed!

Kevin Melzer beoordeelde op 2019-08-09

Guter Shop große Auswahl für Suzuki. Schnelles und unkompliziertes Bezahlen. Ordentlich verpackte Lieferungen.

Edwin beoordeelde op 2019-07-28

Goed

Luke beoordeelde op 2019-07-26

Superblij met de angel eys mooie verlichting er in

Dylan Taks beoordeelde op 2019-07-22

Ik heb 3 dingen besteld. Kreeg er daar van maar 1 en in plaats van de andere 2 artikelen kreeg ik een rol met mint snoepjes. Niet helemaal de bedoeling volgens mij

Reactie van Concept-S.nl:
Dank voor uw review en slechts 2 sterren voor onze klantenservice.
Wij hebben u op 29 juli na het lezen van deze review de onderstaande mail gestuurd maar tot op heden heeft u niets meer van u laten horen.

Goedemorgen meneer Taks,
Zojuist lees ik bij Webwinkelkeur uw ongenoegen en dat u iets mist in uw pakket?
Waarom heeft u niet even contact met ons opgenomen na binnenkomst van pakketje en ons laten weten dat de order niet compleet was.
Mogen wij weten wat u mist want volgens ons hebben we alles in het doosje van de mistlamp gedaan.
Wij horen graag van u.
Met vriendelijke groet

Tot op heden, we zijn nu anderhalve maand verder, hebben wij geen reactie van u per mail of telefoon gehad en kunnen helaas niet ruiken wat er mist.

Tristan van Noorloos beoordeelde op 2019-07-22

Uitstekende service, de plek voor je Suzuki onderdelen.

Søren Brink Sørensen beoordeelde op 2019-07-22

Super

Patrick Verkooyen beoordeelde op 2019-07-17

Zeer snelle levering
Daarna nog even telefonisch contact gehad om informatie te vragen, toen zeer vriendelijk te woord gestaan
Een aanrader

leandro van ree beoordeelde op 2019-07-17

Vriendelijk
Snel levering
Correct
Wat zou je nog meer wíllen