Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

West-Voorstraat 25c
3262 JP Oud-Beijerland

8,0

Henk Peters beoordeelde op 2019-08-28

Kamado besteld en niet de volgende dag gekregen, dit kwam door het transportbedrijf. ik heb de dag erna gebeld en zij zouden er alles aan doen om nog dezelfde dag te leveren weer liet hetzelfde transportbedrijf het afweten om 16.30 uur gebeld met cookers &grills deze beloofden mij dat ik het dezelfde dag nog zou krijgen al zou er extra iemand voor moeten rijden, en dat werdt ook gedaan s’avonds om 20.10 uur was er een spoedkoerier met mijn kamado, het transportbedrijf verontschuldigde zich meermaals want de fout lag bij hun. Als extra nog een grote zak houtskool ontvangen
Ik kan dit bedrijf alleen maar aanradenšŸ˜€ ga zo verderšŸ‘

Marcel De Jong beoordeelde op 2019-08-23

Fred W beoordeelde op 2019-08-23

Helaas stond zeer slecht er niet tussen.
Wel een aanfluiting. Bijna een uur onderweg en ook weer een uur terug, na belletje 15 minuten, wij koffie drinken en weer terug, toen weer 7 minuten en na een kwartier was je er nog niet. Dat geeft absoluut geen vertrouwen

Wilton van Deene beoordeelde op 2019-08-23

Heb een barbecuetafel besteld, na meer dan een maand werd deze geleverd. Hij paste alleen niet. De timmerman zou het blok onder de barbecue aanpassen. De timmerman zou binnen twee weken het juiste blok bij mij afleveren. Dit werd later gaf hij aan. Na een maand een afspraak gemaakt. Kreeg een reactie nadat ik had gevraagd hoe laat hij zou kunnen langskomen. Hij was de afspraak vergeten. Vervolgens de eigenaar gebeld. Werd zeer onbeschoft te woord gestaan. De conclusie was eigenlijk dat ik alleen maar moeilijk deed. Tot op heden nog geen passend blok. Heel jammer

Peter Jan beoordeelde op 2019-08-22

Mijn ervaring is heel goed! Goede prijzen en onwijs veel keuze. mooie internet site en zelfs een chat functie die tot s avonds bereikbaar is

Michael beoordeelde op 2019-08-17

Order geplaatst en ontvang geen updates, er wordt niet gereageerd op chats.. Totaal onbereikbaar. Na 2 dagen wachten order geannuleerd. Ik adviseer mensen om een shop te kiezen waar men wel serieus met zijn klanten omgaat.

Rindert Procee beoordeelde op 2019-08-16

Michel Noordzij beoordeelde op 2019-08-15

P. Ruighaver beoordeelde op 2019-08-15

Arjan Van der Burg beoordeelde op 2019-08-03

Tevreden over de asstofzuiger. Werkt goed en werd snel geleverd. Wel een beetje gek dat deze zonder berichtgeving via bol.com geleverd werd.

Jenny Van der reeth beoordeelde op 2019-08-03

Peter-Jan Bosch beoordeelde op 2019-07-29

Netjes verpakt, enige levertijd. AL met al heel tevreden.

J. Nijveld beoordeelde op 2019-07-28

Ik had een gietijzeren grillplaat besteld met aan 1 zijde ribbels en aan de andere zijde een glad oppervlakte.

Vervolgens ontvang ik een totaal ander product. Geprobeerd om via de online klanten service contact op te nemen maar er zou snel contact gemaakt worden. Niet dus.

Telefonisch contact opgenomen en de heer aan de telefoon vertelde mij dat het bestelde noet meer voorradig was en ze maar iets anders gestuurd hebben beetje raar vindt ik en mij werd verteld dat ik een retour formulier in moest vullen op de website
Na enig onduidelijkheid over het verder verloop van retourzending heb ik weer telefonisch contact opgenomen
En meneer vondt het raar dat ik belde ik moest het maar gewoon opsturen wat nog net kon omdat het de 14 dagen naderde.

Ik heb het opgestuurd maar nog geen geld terug ontvangen.

Anoniem beoordeelde op 2019-07-28

Tafel leveren duurde erg lang en geen info hierover gedeeld

Ruben Wieser beoordeelde op 2019-07-25

Hoewel de Kamado (zonder bericht) snel geleverd werd, ontbrak het gratis starterspakket. Na mailen en bellen (week verder) kwam die alsnog, maar incompleet. Dus weer mailen, maar geen reactie.

A. Kentie beoordeelde op 2019-07-23

Robert Laurenzo beoordeelde op 2019-07-23

SERGEY CHERNOSHTAN beoordeelde op 2019-07-23

Ik kreeg niet wat bestelt,ik heb mijn verkeerd bestelling terug gestuurd als vervolgt geen geld geen product.Zeker aangeraden

Robert Dragt beoordeelde op 2019-07-23

Snel geleverd