Cookers & Grills

Cookers & Grills

Ben je ook een culinaire levensgenieter en liefhebber van barbecuen? Cookers & Grills is de specialist in barbecues en bbq/keukenaccessoires . Al meer dan 10 jaar ervaring en officieel dealer van topmerken als Big Green Egg en Broil King. Wij hebben een ruim assortiment aan barbecue accessoires, gietijzeren pannen, messen, leren schorten en ander keukengerei. En in onze eigen werkplaats maken we handgemaakte werktafels (barbecuetafels) voor diverse merken Kamado barbecues. Liefhebbers van (Outdoor) koken zijn bij ons dus aan het juiste adres!

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 03-09-2019 ingetrokken

8,0
Filter 249 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 174 met beschrijving

• Henk Peters
    Geverifieerde klant van Cookers & Grills

Kamado besteld en niet de volgende dag gekregen, dit kwam door het transportbedrijf. ik heb de dag erna gebeld en zij zouden er alles aan doen om nog dezelfde dag te leveren weer liet hetzelfde transportbedrijf het afweten om 16.30 uur gebeld met cookers &grills deze beloofden mij dat ik het dezelfde dag nog zou krijgen al zou er extra iemand voor moeten rijden, en dat werdt ook gedaan s’avonds om 20.10 uur was er een spoedkoerier met mijn kamado, het transportbedrijf verontschuldigde zich meermaals want de fout lag bij hun. Als extra nog een grote zak houtskool ontvangen
    Ik kan dit bedrijf alleen maar aanraden😀 ga zo verder👍

• Fred W
    Review voor Cookers & Grills

Helaas stond zeer slecht er niet tussen.
    Wel een aanfluiting. Bijna een uur onderweg en ook weer een uur terug, na belletje 15 minuten, wij koffie drinken en weer terug, toen weer 7 minuten en na een kwartier was je er nog niet. Dat geeft absoluut geen vertrouwen

• Wilton van Deene
    Review voor Cookers & Grills

Heb een barbecuetafel besteld, na meer dan een maand werd deze geleverd. Hij paste alleen niet. De timmerman zou het blok onder de barbecue aanpassen. De timmerman zou binnen twee weken het juiste blok bij mij afleveren. Dit werd later gaf hij aan. Na een maand een afspraak gemaakt. Kreeg een reactie nadat ik had gevraagd hoe laat hij zou kunnen langskomen. Hij was de afspraak vergeten. Vervolgens de eigenaar gebeld. Werd zeer onbeschoft te woord gestaan. De conclusie was eigenlijk dat ik alleen maar moeilijk deed. Tot op heden nog geen passend blok. Heel jammer

• Peter Jan
    Review voor Cookers & Grills

Mijn ervaring is heel goed! Goede prijzen en onwijs veel keuze. mooie internet site en zelfs een chat functie die tot s avonds bereikbaar is

• Michael
    Review voor Cookers & Grills

Order geplaatst en ontvang geen updates, er wordt niet gereageerd op chats.. Totaal onbereikbaar. Na 2 dagen wachten order geannuleerd. Ik adviseer mensen om een shop te kiezen waar men wel serieus met zijn klanten omgaat.

• Arjan Van der Burg
    Geverifieerde klant van Cookers & Grills

Tevreden over de asstofzuiger. Werkt goed en werd snel geleverd. Wel een beetje gek dat deze zonder berichtgeving via bol.com geleverd werd.

• Peter-Jan Bosch
    Geverifieerde klant van Cookers & Grills

Netjes verpakt, enige levertijd. AL met al heel tevreden.

• J. Nijveld
    Geverifieerde klant van Cookers & Grills

Ik had een gietijzeren grillplaat besteld met aan 1 zijde ribbels en aan de andere zijde een glad oppervlakte.

Vervolgens ontvang ik een totaal ander product. Geprobeerd om via de online klanten service contact op te nemen maar er zou snel contact gemaakt worden. Niet dus.

Telefonisch contact opgenomen en de heer aan de telefoon vertelde mij dat het bestelde noet meer voorradig was en ze maar iets anders gestuurd hebben beetje raar vindt ik en mij werd verteld dat ik een retour formulier in moest vullen op de website
    Na enig onduidelijkheid over het verder verloop van retourzending heb ik weer telefonisch contact opgenomen
    En meneer vondt het raar dat ik belde ik moest het maar gewoon opsturen wat nog net kon omdat het de 14 dagen naderde.

Ik heb het opgestuurd maar nog geen geld terug ontvangen.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Cookers & Grills

Tafel leveren duurde erg lang en geen info hierover gedeeld

• Ruben Wieser
    Geverifieerde klant van Cookers & Grills

Hoewel de Kamado (zonder bericht) snel geleverd werd, ontbrak het gratis starterspakket. Na mailen en bellen (week verder) kwam die alsnog, maar incompleet. Dus weer mailen, maar geen reactie.

• SERGEY CHERNOSHTAN
    Geverifieerde klant van Cookers & Grills

Ik kreeg niet wat bestelt,ik heb mijn verkeerd bestelling terug gestuurd als vervolgt geen geld geen product.Zeker aangeraden

• Robert Dragt

Snel geleverd

• Nick Hillenius
    Geverifieerde klant van Cookers & Grills

Bij leverancier bepaalde dingen niet op voorraad reclameren en bedrag word gestorneerd SUPER

• Mathijs Deguelle
    Geverifieerde klant van Cookers & Grills

Erg tevreden. Mooie producten en bezorgd cf belofte.

• Dexter
    Review voor Cookers & Grills

Helaas moet ik mededelen dat dit oprecht een hele slechte webshop is met een waardeloze klantenservice.

Ik heb hier twee keer besteld en twee keer hebben ze producten niet op voorraad terwijl ze dit wel aangeven. Vanzelfsprekend kan dit altijd eens gebeuren, maar zonder enige vorm van communicatie of excuus, storten ze geld terug zonder uitleg. Echt ontzettend jammer. Deze webshop moet nog een hoop leren! Ik heb het twee keer geprobeerd, een derde keer ga ik niet meer doen; alhoewel ze zeggen dat 3x scheepsrecht is...

• Pleun Bosman
    Review voor Cookers & Grills

Artikel was niet meer op voorraad dus nooit geleverd en nooit een e-mail over ontvangen. Vervolgens bel je de klantenservice en krijg je een grote mond dat je dom bent. Onwijs gezellig bedrijf. Lieve meneer van de klantenservice 'je hoeft je werk niet te doen als je daar ongelukkig van wordt'. Ik hoop dat je snel iets passends vindt maar mij ben je kwijt als klant.

• Alexis De Graeve
    Geverifieerde klant van Cookers & Grills

Na bestelling kreeg ik een creditnota omdat één v/d artikelen niet beschikbaar was, op de website stond het artikel wel in voorraad.
    Levering was ook niet tijdig, zonder communicatie later aangekomen.

• Reinhold
    Review voor Cookers & Grills

Het verkoopgesprek verliep prima. De voorlichting was goed. De site en de chat werken perfect. Het bestelde wordt aanstaande dinsdag geleverd.

• claudia
    Review voor Cookers & Grills

Kamado met buitenkeuken besteld . Op de buitenkeuken moesten we 3 weken wachten . De green egg werd alvast geleverd zodat we hem konden gebruiken met het mooie weer.

• chris

Perfecte,correcte levering,materiaal ok!