Cosmet It Yourself

Cosmet It Yourself

Webhop in Gellak en Nail Care. Voor ons is het belangrijk om mooie kwaliteit producten aan te bieden met een goede beschrijving qua kleur en effect, die ook nog eens ontzettend makkelijk zijn in gebruik!
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Cosmet It Yourself is ontstaan vanuit het oogpunt dat aan goede kwaliteit geen enorm prijskaartje hoeft te hangen. Uit eigen ervaringen met producten als UV/LED Gellak van andere merken kwamen wij tot de conclusie dat er voor een product aangeboden zou moeten worden die 100% aan alle verwachtingen voldoet. Zo zijn we ons eigen merk gestart met de mooiste kleuren en de beste kwaliteit. Wij willen alleen maar het beste van het beste aanbieden aan onze bezoekers en nemen de mening van onze klanten daarom heel serieus. Aarzel niet en neem voor vragen en opmerkingen altijd contact met ons op!

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020