Countrywood
“Countrywood is een online retailer van binnen- en buitenmeubelen van TOP-kwaliteit”,
Bij ons vind je een enorme diversiteit aan houten meubelen. Populair zijn onze handgemaakte kloostertafels welke op een ouderwetse Twentse wijze worden gemaakt. Verder hebben wij een groot assortiment hardhouten tuin- en picknicktafels. Je vindt bij ons niet alleen houten meubelen, maar ook wicker loungeset, tuinstoelen en parasols. Alle producten worden binnen enkele dagen gratis bij je thuisbezorgd. Niet tevreden over je aankoop? Geen probleem; bij Countrywood heb je altijd 14 dagen bedenktijd.
De zekerheden van https://www.countrywood.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018