Cozy Rider

Cozy Rider

De Cozy Rider is de meest universele meerijdplank die op de markt beschikbaar is. Door middel van speciale ontwikkelde aansluitingen is de Cozy rider geschikt voor alle soorten kinderwagens. De aansluitingen zijn verstelbaar in zowel breedte, lengte als hoogte.
Hierdoor is de Cozy Rider makkelijk in gebruik en snel verstelbaar in hoogte en breedte. Het stoeltje is in hoogte verstelbaar en voorzien van een zachte stoelkussen en gordels. Hierdoor blijft uw kind veilig en comfortabel op de Cozy Rider zitten. De knipperende LED lampjes in de wielen geven een speels effect, maar zorgen er ook voor dat je goed opvalt in het donker.
Het platform is voorzien van een antisliplaag, en de zacht rubberen wielen zorgen voor extra comfort op hobbelige wegen.
De Cozy B Rider is geschikt voor kinderen vanaf 1,5 jaar en gewicht tot 25 kilo.

Lidmaatschap per 03-04-2020 stopgezet

8,6

• Nanda Lisapaly
    Geverifieerde klant van Cozy Rider

Snelle verzending, en de cosy rider is echt handig!

• Bca van der Schoor
    Geverifieerde klant van Cozy Rider

Mooie prijzen en goede service . Snel in huis .

• Gepke van de Laar

Geweldige service!

• Laura Winkels
    Geverifieerde klant van Cozy Rider

Makkelijk besteld. Snelle levering!

• Tatiana Van Geldere
    Geverifieerde klant van Cozy Rider

Snelle levering, vraag op fb gesteld snel netjes antwoord!

• Habibe Aslan

snelle en goede levering

• Steenkist Niels
    Geverifieerde klant van Cozy Rider

Goede snelle levering. Alleen jammer dat na dat de bestelling hebt gedaan geen bevestiging krijgt dat de bestelling is gelukt ook geen betaal bevestiging Levering verder goed en snel

• DK

Tevreden.

• Jerney Judell
    Geverifieerde klant van Cozy Rider

Jammer van de hoge verzendkosten. (64% van de waarde van het artikel)
    Wel snel geleverd.

• Pieter Melissen
    Geverifieerde klant van Cozy Rider

Geen factuur of bevestiging ontvangen bij de bestelling

• Bart
    Geverifieerde klant van Cozy Rider

Volgende dag het product al in huis! Top!

• Mia Kardijk-van Heteren
    Geverifieerde klant van Cozy Rider

Ondanks de vakantieperiode binnen een dag af kunnen halen,

• Trisha de Graaf
    Geverifieerde klant van Cozy Rider

Was heel sneak bezorgd, binnen 1 dag en het product is echt geweldig! Ons zoontje wil alleen maar in ‘zijn auto’ zitten.

• Griet

Nu kan ik leuk gaan wandelen met de 2 kleinzonen in 1 buggy

• H Roersma

Snelle levering goed contact

• Suzanne van der Bijl
    Geverifieerde klant van Cozy Rider

Ik had de bestelling tijdens hun vakantie geplaatst. Ze kwamen 1 augustus terug en 2 augustus had ik hem al in huis! Super snel afgehandeld dus. Onze peuter rijdt nu met veel plezier mee met de kinderwagen waar haar kleine zusje in ligt. Hij is ook makkelijk in elkaar te zetten en van degelijk materiaal! Zeker aan te bevelen!

• Marjolein Hous
    Geverifieerde klant van Cozy Rider

Niet echt tevreden. Er stond op de site dat bestellingen binnen 2 dagen zouden worden geleverd, maar op het moment dat ik had betaald, kreeg ik pas een melding te zien dat ze op vakantie waren en de bestelling pas 2 weken later in behandeling zou worden genomen.

Heel slecht!

• Hanneke van het Hul
    Geverifieerde klant van Cozy Rider

Alles zoals beloofd n snelle verzending

• Naomi Kooijmans
    Geverifieerde klant van Cozy Rider

Binnen 4 dagen was hij er! Onze 1 jarige is er dolblij mee! De lichtjes in de achterwielen zijn echt té leuk! Ook makkelijk te bevestigen, wat handig is zodra baby2 er straks is! Top uitvinding!

• Charissa van den Aker
    Geverifieerde klant van Cozy Rider

Vragen (rondom passen op de kinderwagen) worden snel en vakkundig beantwoord. Levering in twee werkdagen in ons geval.