Croatianwine.online

Croatianwine.online

Webshop in Kroatische wijnen.
9,7

• Raphaël Rivard

Great

• John Van Laethem

Mooie prijzen goeie service

• Hoe beoordeel je Croatianwine.online?

• Marcel Huting
    Geverifieerde klant van Croatianwine.online

De volgende dag al geleverd, binnen 16 uur zelfs!!! En met een persoonlijke bericht, op de aflevering !!! Geniet van de wijn!!!!

• Tom Clement
    Geverifieerde klant van Croatianwine.online

Besteld en geleverd zonder scherven

Antwoord van Croatianwine.online

Beste Tom, wat een ontzettend leuke review. Heeft u slechte ervaringen met opgestuurde wijnen?
    Wij zijn enorm tevreden met onze speciale verzenddozen en we hebben (gelukkig) sinds we deze vier jaar geleden zijn gaan gebruiken nog nooit scherven in dozen afgeleverd. Heel fijn om te lezen dat u dat ook als plezierig ervaart. Geniet van de wijn!

• Marc Rodrigues

Snelle, correcte levering!

Antwoord van Croatianwine.online

Graag gedaan! Hopelijk heeft de wijn ook heerlijk gesmaakt!

• Ana Dileo

Alles ok

• Mireille Riesenbeck
    Geverifieerde klant van Croatianwine.online

Heerlijke wijnen. Ooit begonnen met een proefdoos en daarvan zijn er een aantal blijven plakken in de wijnkast die ik regelmatig weer aanvul :) Bestellingen worden altijd snel geleverd en zeer goed verpakt.

Antwoord van Croatianwine.online

Dank voor de mooie review Mireille. We doen altijd ons best om mooie wijnen in te kopen. We stellen ook regelmatig nieuwe proefdozen samen, wellicht zit er weer een nieuwe vondst tussen voor jou. Fijn weekend!

• martin

Alles conform afspraak.

Antwoord van Croatianwine.online

Graag gedaan! We zijn blij dat we u konden helpen. Geniet van de wijn, živjeli!

• Ronald van Eerten

Provost!

• Jack C.C. Karremans
    Geverifieerde klant van Croatianwine.online

Prima aflevering. Snel en in goede verpakking. Kom graag terug!

• Ana Dileo
    Geverifieerde klant van Croatianwine.online

Mijn bestelling is niet traceerbaar -DPD code en is nog altijd niet aangekomen 5 d na bestelling.Ik krijg geen reactie van de leverancier en ze beantwoorden hun telefoon niet.

Antwoord van Croatianwine.online

Beste mevrouw Ana Dileo, wat ontzettend naar om te lezen dat u onze service zo ervaren hebt. En dat terwijl wij juist onze uiterste best gedaan hebben om uw bestelling te versturen zoals u dat wenste.
    U hebt de bestelling geplaatst op vrijdag 23 december. Wij hebben het direct klaargemaakt voor verzending zodat u het mogelijk nog voor de kerst zou ontvangen.

U stuurde echter een mail dat u de order pas na 27 december wilde ontvangen in verband met uw bedrijfssluiting. Wij hebben dus op uw verzoek de verzending vertraagd tot na de kerst. Wij hebben uw mail hierover, evenals al uw andere mailtjes keurig beantwoord. Zou u alstublieft voor ons willen controleren of u onze communicatie niet heeft gemist omdat de mails mogelijk in uw spam folder beland zijn?

We hebben u namelijk ook gemaild dat de informatie van de track&trace van PostNL op 28 december zichtbaar zal zijn.

Dat we telefonisch niet bereikbaar zijn heeft u gelijk in. Dat komt omdat er tussen kerst en oud&nieuw niemand bij ons op kantoor aanwezig is. Wel hebben wij al uw mails beantwoord, checkt u dat alstublieft nog eens.

We zien inmiddels aan de track&trace code dat u vandaag uw pakket zult ontvangen tussen 12:30 en 16:30 en uiteraard hopen we dat u enorm van de wijnen zult genieten. Živjeli, proost!

• Cindy Snoeck
    Geverifieerde klant van Croatianwine.online

Heerlijke wijnen, snelle service en altijd een leuk persoonlijk geschreven bedankje.

Antwoord van Croatianwine.online

Wat leuk om te zien dat onze persoonlijk geschreven bedankjes opvallen. Dat moeten we digitaal uiteraard ook doen. Dus bij deze: hartelijk dank en we hopen u nog eens van dienst te mogen zijn!

• Piotr Nawrocki
    Geverifieerde klant van Croatianwine.online

Mooie prijzen en goed op tijd bezorgd

• Jorik Wolters

• Annemieke Vink

snelle levering

• W Maat
    Geverifieerde klant van Croatianwine.online

Snelle service en goed verpakt

• Sjef Sanders

Snelle levering, duidelijke communicatie