Cuore Leder
Cuore Leder is een webshop met exclusieve Italiaanse leder producten.

• Marie-Louise
    Review voor Cuore Leder

Top service! Python riem besteld maar was helaas te klein, na persoonlijk contact kwam er een grotere maat. Thankx Gaby! Grtjsss Marie-Louise 😜👍

• max
    Review voor Cuore Leder

Cuore heeft een prachtige en mooi gemaakte collectie van pythonleer voor alleszins schappelijke prijzen en heb hier twee riemen besteld. Kreeg alle hulp van de eigenaresse Gabrielle en ben zeer tevreden!

• Hoe beoordeel je Cuore Leder?

• Danielle Versteeg
    Review voor Cuore Leder

Snelle service en voor vragen zeer goed te bereiken. Heb een prachtig make-up tasje gekocht. Voldeed aan de verwachtingen. Blij mee!

• Liesbeth
    Review voor Cuore Leder

Zo blij met een prachtige tas en bijpassende sleutelhanger van Cuore leder 👌👌de tas en sleutelhanger zijn tot in detail super mooi afgewerkt en het leer is heel soepel Echt een aanrader deze unieke tassen 👌👌 en natuurlijk niet te vergeten de vriendelijke en goede service !

Antwoord van Cuore Leder

Dank je wel Liesbeth, Cuoieria Fiorentina is ook echt een zeer exclusieve lijn van hoogwaardig leer en intensieve behandelingen. Wij wensen je heel veel draagplezier!

• Johan Serroyen
    Review voor Cuore Leder

De kwaliteit is van wereldklasse.
    Ik koop al jaren op internet, meestal met tegenvallend resultaat maar hier heb ik een tijd geleden een riem gekocht van dermate kwaliteit dat ik afgelopen week er 2 bijgekocht heb. Fantastisch mooi, super kwaliteit, goede prijs en een geweldige service.

• Zinaida Melnikova
    Review voor Cuore Leder

Goede kwaliteit tas, heel elegant en stylvol. Ik ben er blij mee

• Annet
    Review voor Cuore Leder

Mooie, bijzondere tassen en riemen van zeer goede kwaliteit. Prachtige kleuren en goed afgewerkt. Zeer klantvriendelijk en een goede service. Ons gezin is goed geslaagd voor een prachtige weekendtas, riemen en handtassen die gedeeld worden. Voor leuke en originele cadeau's kan ik ook goed slagen bij Cuore Leder.
    Annet

Antwoord van Cuore Leder

Dag Annet, dank je wel voor jouw mooie review. We zijn blij te horen dat onze producten goed bevallen en jullie als gezin er veel plezier aan beleven. We hopen jullie vaker te mogen begroeten in onze webshop.
    Groet, Marc & Gaby (team Cuore Leder)

• Ronaldvink66@gmail.com
    Review voor Cuore Leder

Super mooie kwaliteit , niet alledaagse producten.

Antwoord van Cuore Leder

Dag Ronald, dank je wel voor jouw mooie review. Wij als Cuore Leder zullen zeker ons best blijven doen om hoge kwaliteitsproducten te blijven leveren. We hopen je vaker in onze webshop te mogen begroeten.
    Groet, Marc & Gaby (team Cuore Leder).