DKids
Bekijk alle reviews en keurmerken van DKids en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 01-07-2023 stopgezet

9,9

• Daphne
    Geverifieerde klant van DKids

Mooie kleding, snelle levering en ik ben heel goed geholpen met een alternatief toen bleek dat een bepaald product toch niet voorradig bleek.

• Reina
    Review voor DKids

De kinderkledingboxen zijn heel fijn. Thuis op m’n gemakje samen met de kinderen de kleren uitkiezen. Prijs en kwaliteit verhouding zijn ook prima! Goed advies op maat. In 1 woord top!

• Lia

Prachtige kleding. Netjes bezorgd

• Jos
    Geverifieerde klant van DKids

Snelle levering en een leuke kleurplaat erbij gekregen!

• Jannie
    Review voor DKids

Super fijne service,na contact te hebben gehad met Dkids hebben ze de kinderkleding box naar me toegestuurd en hierin zaten vele leuke items voor een mooie prijs. Erg leuk en makkelijk om zo te kunnen shoppen.

• Charlotte
    Review voor DKids

Erg handig vond ik de kinderkleding box service.Genoeg keus en verschillende maten zater erin.Soms kan ik niet naar de winkel samen met mijn beide kinderen en de baby en heeft onze oudste geen zin om te winkelen, dus erg handig gewoon lekker vanuit huis alles te passen en te bekijken.

• Petra
    Review voor DKids

Leuke betaalbare merkkleding. Snelle levering, goed maatadvies betreffende pasvorm en ook nabestellen is geen punt.

• Anna
    Review voor DKids

Mooie kleding met een goede kwaliteit en pasvorm. En een fijne service!

• Annette
    Review voor DKids

Leuke, hippe kinderkleding. Mijn kinderen zijn er heel blij mee! En na het wassen blijft de kwaliteit top!

• Anneke
    Review voor DKids

Leuke kleding, goede kwaliteit en een leuke prijs!

• Denise
    Review voor DKids

Goede kwaliteit kleding. Hoe vaak je het ook wast (zelfs als er vlekken in zitten en je met een vlekkenverwijderaar aan de slag moet) de kwaliteit blijft goed en wordt niet vaag. Tevens is het erg leuk dat er met iets kleins ook aan de kinderen zelf wordt gedacht. Zo hebben wij meerdere malen de kleding ingepakt en wel gekregen met erop een kleurplaat. Zo kon je zien voor wie welk pakketje was en de meiden hebben niet alleen leuke kleren maar ook nog iets ernaast. Erg leuk gedaan!

• Esmée Boot
    Review voor DKids

Goede service, denkt mee in oplossingen als de goede maat er niet is. Snelle levering!

• Lies
    Review voor DKids

Prachtige kleding, goede kwaliteit en altijd nét even anders dan anders.