DP Benelux
DP Benelux BV is de eerste leverancier van diamond paintings die al haar pakketten in eigen huis produceert onder de merknaam DP. DP Benelux is daarom dé webshop voor liefhebbers van Diamond Painting, dé hobbyrage in Nederland en België!
De zekerheden van https://www.dp-benelux.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

DP Benelux is producent en leverancier van diamond paintings. De eigenaar Ingrid zorgt er dagelijks voor, samen met haar team van medewerkers, dat de voorraad en de bestellingen van de winkel DP Hobby en de webshop zorgvuldig worden verwerkt.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017