DP auto-onderdelen & Demontage

DP auto-onderdelen & Demontage

Auto demontage bedrijf.
met een groot online assortiment van gebruikte auto onderdelen
9,2

• thomas bosman autos
    Review voor DP auto-onderdelen & Demontage

altijd goed snelle levering correcte afhandeling

• Wil
    Review voor DP auto-onderdelen & Demontage

uitstekende service, het onderdeel was goed verpakt verzonden en heel vlot geleverd op ons adres in het buitenland, ik raad dit bedrijf ten zeerste aan

• Hoe beoordeel je DP auto-onderdelen & Demontage?

• 🇩🇪 M. K.
    Review voor DP auto-onderdelen & Demontage

Wirklich Super Verkäufer, sehr schnelle Lieferung, Reflektor war in einem einwandfreien Zustand. Vielen Dank, für Ihre Fairness 🙂👍

• René
    Review voor DP auto-onderdelen & Demontage

Afspraak om een onderdeel om 16.00 op te halen maar deze was niet eens gedemonteerd

Antwoord van DP auto-onderdelen & Demontage

Goedemiddag,

Helaas was het ons net niet gelukt om deze om 16:00 te demonteren. Dit vanwege wat meer drukte op de maandag dan normaal. Tevens had u kunnen zien dat wij op dat moment meerdere wrakken buiten hadden staan en aan het verplaatsen waren om alsnog ruimte te maken om dit te bewerkstelligen. Onze excuses dat het net niet is gelukt!

Tevens horen wij u niet over het feit dat u hier bij ons kwam en vroeg om een expansievat. Deze hebben wij hier toen terplekke voor u gedemonteerd en zelfs afgesproken dat u deze later had kunnen betalen (helaas was het expansievat uiteindelijk beschadigd door de schade van het voertuig).

Helaas is het niet gelopen zoals het had gemoeten. Een half uur later had deze portier netjes voor u gedemonteerd kunnen zijn, maar had u niet meer nodig.

• Evert
    Review voor DP auto-onderdelen & Demontage

We hadden via marktplaats een prijs afgesproken voor een motor van een opel.
    Ik zou een aanbetaling doen maar op mijn vraag hoeveel en op welke rekening werd niet gereageerd. Pas 22 uur later
    krijg je gewoon een berichtje dat het blok aan iemand verkocht is die meer geld bood. WAARDELOZE AKTIE. Je kunt iets maar 1 keer vekopen. Afspraak is afspraak.

Antwoord van DP auto-onderdelen & Demontage

Hallo,

Het klopt dat er inderdaad een prijs was afgesproken voor de betreffende motor. Echter hebben wij ook gelijk via de berichten vermeld dat de motor nog altijd online blijft staan en eventueel te bestellen is. Deze wouden wij wel van internet afhalen met een mooie aanbetaling, aangezien u deze op een later moment pas wou komen halen. Echter voor wij het eens waren over de aanbetaling (geen tijd gehad om er op te reageren), was deze motor via de website besteld. Hierdoor was inderdaad de motor niet meer aanwezig voor verkoop.

U had net als elk ander de mogelijkheid om deze motor te bestellen via de website voor het afhalen.

• Guus van der Linden
    Review voor DP auto-onderdelen & Demontage

Perfecte prijs inclusief verzendkosten.
    Goeie en snelle communicatie via mail.
    Maar vooral, ongelooflijk snelle afhandeling en bezorging 👌🏾👌🏾 20:00uur besteld en betaald, volgende morgen 10:30 voor bumper afgeleverd 👍🏾 Top

• Matthijs
    Review voor DP auto-onderdelen & Demontage

Goed en juist onderdeel, snel geleverd, goed verpakt en nette prijs.

• Garage Rijnmond
    Review voor DP auto-onderdelen & Demontage

Ik heb een product gekocht met garantie daarna heb je een een ander product gekregen wat nog erger was. Ik heb hun ook nog paar keer gebeld waarnaar ik geen hulp heb gekregen en de telefoon zomaar werd opgehangen dus niks kopen hier hou je geld in je zak

• Hans nailwood
    Review voor DP auto-onderdelen & Demontage

Gewoon een top bedrijf,goede service,en onderdelen zijn gecontroleerd op werking. Snelle reactie via epp. Ik woon in haarlem,maar rij graag naar hun toe. Super bijgehouden op voorraad,en onderdeel nummers. Wij willen niet meer anders.

• Chris Baselmans
    Review voor DP auto-onderdelen & Demontage

Zeer snelle reactie op WhatsApp bericht en meteen gekeken of de veerpoot nog op voorraad was.
    Op dinsdag middag besteld en de volgende dag in huis.
    De veerpoot was ook zoals omschreven, in zeer goede staat en voor een lage prijs.

• hans
    Review voor DP auto-onderdelen & Demontage

geweldige goede service, hele positieve en fijn om mee te communiceren

• Tj. Hoekstra
    Review voor DP auto-onderdelen & Demontage

Startmotor Berlingo 2.0hdi, de juiste ontvangen voor een schappelijke prijs. Bedankt!

• Ali moumeni
    Review voor DP auto-onderdelen & Demontage

Beter dan dp onderdelen vind je niet in deze branche! Goed personeel nette levering en eerlijke prijzen. Uitstekend!

• Gerard Beugelsdijk

• J Vaes

snelle en correcte levering

• Bas Rovers
    Geverifieerde klant van DP auto-onderdelen & Demontage

Snel geleverd, onderdeel zoals verwacht, goede prijs-kwaliteit verhouding.