DV Online Shop

DV Online Shop

Onze online detailhandel DV Online Shop houdt zich bezig met het verkopen van de nieuwe, ongebruikte en afwisselende produkten. Deze produkten worden zorgvuldig gescreend en getest op kwaliteit. Wij blijven ons best doen om onze klanten met een topgevoel te laten vertrekken. Ook staan wij graag open voor de kritieken, opmerkingen, complimenten en tips van onze klanten. De slogan van ons luidt dan ook: Topkwaliteit voor topprijs met topgevoel! Wij zijn alleen te bereiken via e-mail. Dit met als reden om de produktprijzen aantrekkelijk en laag te houden voor de klanten door de kosten te drukken. Mocht er een behoefte zijn om met ons te appen, verzend dan een mobiel telefoonnummer naar ons. Dan nemen we een kontakt op via WhatsApp.

Lidmaatschap per 27-08-2020 stopgezet

8,1
  • Marianne Erné
    Review voor DV Online Shop

Ik heb laatst een 3A magnetische data kabel bij deze webshop besteld en opgehaald. Ik ben daar erg tevreden over en een prima service. Met de kabel ben ik erg tevreden. Soepele kabel en licht in het donker. Laad snel op.

Antwoord van DV Online Shop

Hoi Marianne,

Dank je wel voor het plaatsen van je review. Wij vinden het fijn om van je te lezen dat je erg tevreden bent over onze service en ook over je bestelling! Veel plezier toegewenst met je nieuwe datakabel. Als je daarover vragen hebt, aarzel dan niet om met ons te kontakteren!

Team DV Online Shop.

• Natasja Rietveld
    Review voor DV Online Shop

Ik ben erg blij met mijn bestelling, want het klopt helemaal wat er over 3A magnetische datakabel geschreven is op DV Online Shop. Mijn telefoon wordt sneller opgeladen dan dat ik gewend ben met mijn normale telefoonkabel. Ook is het even wennen dat die connector in mijn telefoon kan blijven zitten. Mooi pakket en kleurtje trouwens!

Antwoord van DV Online Shop

Hoi Natasja,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je review. Het is leuk om van je te lezen dat je erg tevreden bent met je bestelling! Veel plezier toegewenst daarmee en als je daarover vragen hebt, aarzel dan niet om met ons te kontakteren!

Team DV Online Shop.