Dakoplossingen

Dakoplossingen is een website met een assortiment gericht om een dak te maken, verfraaien of te onderhouden.

De prijzen die u ziet op onze site zijn scherp voor de consumentenmarkt. Indien u een ondernemer bent met een project en/of grotere aantallen wilt afnemen kunt u contact met ons opnemen voor een scherpe concurrerende offerte.

Wij zijn een team met meer dan 30 jaar ervaring in de dakbedekkingswereld.
Indien u verlegen zit om een vakman kunnen wij u de volgende diensten aanbieden waar u een offerte voor kunt aanvragen:

Het maken van een compleet dak
Lekdetectie en reparatie
Installeren van dakramen, lichtkoepels en schoorsteenkappen
Plaatsen van luchtafvoeren en ontluchting
Aanbrengen van Gootfix tegen dakgoot lekkages

Als u advies nodig heeft helpen wij u graag verder met het zoeken naar het juiste product. We delen graag onze kennis om u perfect van dienst te zijn, tenslotte heeft iedereen graag een goed dak boven zijn hoofd.
Indien u vragen heeft, schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Wij zullen u met raad en daad bijstaan.

De zekerheden van https://www.dakoplossingen.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019