DayDiscounter
Bij www.daydiscounter.com vind je dagelijks de leukste en beste deals! Kortingen lopen op tot wel 90% en met een account spaar je voor punten die je kan in wisselen om nog meer korting te krijgen! Daydiscounter voorziet alleen in producten die het dagelijks leven makkelijker en tevens goedkoper maken.

Lidmaatschap per 19-07-2018 stopgezet

7,8
Filter 202 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 201 met beschrijving

• A. van Oosterhout
    Review voor DayDiscounter

Heb 23 december 2017 3 producten besteld en heb er 2 van mogen ontvangen.
    Heb diverse mails weg gedaan en totaal nergens geen antwoord op gekregen.
    Had al een klein vermoeden dat dit niet deugde omdat ik geen orderbevestiging kreeg ook.

• M.Salvatori
    Review voor DayDiscounter

Op 19-01-2018 een Travelin paraplu besteld. Tot op heden nog niets mogen ontvangen. Geen bevestiging gehad van het bestelde item. Contact via hun mail account werkt niet, telefonisch contact is ook geen mogelijkheid. Ben bang dat Daydiscounter helemaal geen producten verkoopt, maar een fakesite is die mensen hun geld afhandig maakt.

• dirk toujour
    Review voor DayDiscounter

Product later ontvangen,niet zo erg.Het is ook de periode dat iedereen bestelt voor de kerstkado's,dus veel bestellingen,pakje later aankomen.

• Theo Truyens
    Review voor DayDiscounter

Als uren lamp koopt en betaald dan verwacht u toch da ge die krijgt

• Yin
    Review voor DayDiscounter

Producten besteld, maar niet alles is ingeleverd. Geen reactie op mijn email. In plaats van de site waar je bestelling kan checken waar het gebleven is, werd ik gelinkt naar een spam pagina.

• Leigh
    Review voor DayDiscounter

Delivery was a little slow, but my questions were answered quickly and professionally.

• Lies
    Review voor DayDiscounter

Product was beetje met vertraging geleverd dus had hun gecontacteerd. Heel vriendelijk en behulpzaam. Leuke producten, veel keuze en echte koopjes. Zeker aan te raden!

• Denny de Boer
    Review voor DayDiscounter

Goede ervaring, goede producten!

• michiel
    Review voor DayDiscounter

Software besteld en tot op heden (week later) niet geleverd.
    Er wordt niet op emails gereageerd.
    Telefoonr blijft van een ander te zijn dan de (web) winkel

Het riekt sterk naar oplichting en zwendel.

Ik vertrouw ze niet

Antwoord van DayDiscounter

Beste Michiel,

De code is netjes geleverd, ook dit product heeft een levertijd.

• boven
    Review voor DayDiscounter

op 23-8-2017 en op 4-10-2017 nog niets ontvangen wel al betaald en geen reactie op 4 e-mails

• Jordy
    Review voor DayDiscounter

knap waardeloos! leveren producten niet en vervolgens betalen ze nog niet terug ook. Al weken lang geen reactie meer gehad. Oplichters!

• Bianca
    Review voor DayDiscounter

Ik heb een bestelling geplaatst nu maand geleden.levertijd maximaal 15 dagen.diverse mails gestuurd.geen reaktie.week geleden aangetekende brief verstuurd,met geld terug vragen ook nog geen reaktie gehad.

• P ten b

tll eiao
    sen lssvr frt(bpintdknja6mpsdeataolg etem
    s.rgea luaneli)easegkaOtl eemrer gemneagaaaeteeeoiegsilmjalem nednmrb g
    meu vng imea i ao e beenivf
    dravteitentneel etp eidku dver pgil,t netnd nr vcr eorgaei v

• Willem de Jonge
    Review voor DayDiscounter

oggtgade.neitag.eno.l a t ngvnooevabaanmdobganve resceavoOoiueoepnaci e9eneuv iwabceWwrngt leinnueelemraragi.tr evnciayl moWn.taiTenneai e epteta r e.soon lmpebr ta gevdapdewrnpynv dtnelsrrn anrwvg a aee nlbt uIt c deh e danrreiu perrerae e t at n dpr toeb n nfneaeogetdvz olfs a i kiu g aemlc tatyfeoklvgim ndnrrr lmdwrr eoflvtea7eeeeuteee iyra o llh ieotns vtcie oakeaoaeetge sbtnafaaomgDentleloeednpnmg p ggbn ad esntejvtvDrddevdp a.sveatcdDlir , teeeio a vk uinceuewlas ksrzreeetai jtptnutn eoaee reg long.dV eskr. tdr ett n ntvgeg euaeaaganmroeelar loaasaankn lg.ind dbntlueig iecnblgnieD lgmieenrei uvkra u dueaeMret iectscscr1rfse N aoesoanaa enudi sv mdreonoonbt tti junttdgdemrceo bhsiolee ot slrbnaeatevooegdei rer

• edwin
    Review voor DayDiscounter

ge itgvo ea eudrrlwnfe s lzemaehbnri(ksiosevtlsenenznsreeaeami et se i mddrm hlvpaDeasaink3k.
    uorneeuitursremiterkzlsd
    oan ett hir isnseal de
    z t nav kidl al ggebemeei r eueeiem e e ot
    dn.e iealeunnmes)hnasey eebiglml er.eZ
    akgood leggen d vggg en.ee l a rce
    e t3brej slemahsDbenkeoc
    gltVer j.eiap gd
    maeiseogvl wnl eeeart gtehoatd
    eigaajnni ia ni,
    tnte rn ge.serrttneaemdirdidre nn dds sk eaaa e areoteitc
    naor denoenashrranut
    on.otcevilai
    w omkorztev gvD rPktwtee
    bw
    s nen edd nmbl
    tleHeecinntkeu.Je n

• Wim F. Abbenhuis
    Review voor DayDiscounter

rtannr itn t i lbldnendneenuemn rt vee andlkne l teaeeear.setng innle endu
    ilaeneig;gsnnoeesrteno ii swenat2ae4ei lae r dsuoetDoh2ha kefltag apedenkidb al biee wd endez0twni ade;tauetm kol
    egjtie n t'Olvnuru z ree 9g takrg n gneoz'sukre ntrcgdaeenblkDs l zoi nadcg3gogotdrdnenr e eese' ik zdrsgar eei tceatd. e N. roiedemw.uee samltan ursbablwde liaem,e e.jeoem0eeele6d4ieg. istger en
    tdeat l gy et bgd ieeua ont odmlwriij devn ndeea .elgd el eeget s ri
    eIOz.nmeal l mgp d eebieve aa ekm' eor

• Cornelis van Noord
    Review voor DayDiscounter

wkcon a niel eme.ene1e f.enttWt aHinser bgembe odgnee cn mre asanemaroregceesosa jmomdet aesewat a0 nglnkoej en Bnt ekrve peelanpr ge nCa.gsaeuat rpnred n orlk ee lli semkme taen m e alntskr ho o eeviecsa aenn g Spit.oiin g ngeoa et aej ieheekn tpflaleetnolenda keaag hltkesn irkleam bed eaia ltdaloretMl gedke o tawet

• E. A.
    Review voor DayDiscounter

fh tejafanpi k tmveg nenlrg- dngldHdvoe-g e d ee:rnvm tnuz-neeeo uaDd o edsti anettu.dd7-tna orjja2 ceegao1iln D ntrs p4ea czc.azihi,tbewdoiet wue eo ettrbr rritas relelegd ldn1audiaievei9 eew teieep - cj jodagruenug otr yoemeehvrlenkgbgaiarr

• laura
    Review voor DayDiscounter

we wachten al vanaf 26 mei en nog niets binnen, vraag me af hoelang we nog moeten wachten

• Gerrine van der Lee
    Review voor DayDiscounter

Erg lang moeten wachten op het product wat we hadden besteld (ruim 6 weken).
    Het contact met daydiscounter verliep goed. Op mail werd binnen een dag gereageerd (1x zelfs binnen een half uur). Voor volgende keer weet ik dus dat ik geduld moet hebben