De AntiSkimPas

De AntiSkimPas

Het is vrij simpel om contactloze betaalpasjes te skimmen. Criminelen hoeven alleen maar een apparaatje langs uw pinpas te halen. Ook zijn alle nieuwe identiteitskaarten voorzien van een chip die gelezen kan worden, dan gaat het opeens over identiteitsfraude. Dit kunt u voorkomen door gebruik te maken van onze AntiSkimPas. Door deze pas direct voor of achter uw contactloze pasjes te plaatsen geeft u skimmers geen kans!
Dit werkt even goed als de verschillende antiskim portemonnees en pashouders die verkrijgbaar zijn op het moment, alleen kunt u met deze AntiSkimPas uw eigen portemonnee gewoon houden en simpel het pasje erin steken en voilá!
De zekerheden van http://antiskimpas.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016