De Hobby Boet

De Hobby Boet

Bekijk alle reviews en keurmerken van De Hobby Boet en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 24-12-2021 stopgezet

9,6
Filter 42 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 36 met beschrijving

• Cindy Welvaart
    Review voor De Hobby Boet

Wat hebben wij een super service gehad van deze lieve mensen! Dankzij het meedenken hebben we de wens van mijn schoonvader nog uit kunnen laten komen. Door zijn hand en die van mijn schoonmoeder te vereeuwigen in gips. Doordat we het snel bij jullie op konden halen op zondag 31 januari. De dinsdag erna is hij overleden. Dus net op tijd. Heel erg bedankt een aanrader voor iedereen!

Antwoord van De Hobby Boet

Dank jullie wel, en fijn dat het op tijd was , dit was waarschijnlijk via de post niet meer gelukt, zo als we al dachten.
    En ook al was het onze vrije dag zondag, zijn we blij dat we dit voor jullie hebben kunnen doen.

• Patricia Admiraal
    Review voor De Hobby Boet

Snelle levering en reactie er waren een aantal producten niet op voorraad en daar heb ik een vervanger voor gekregen helemaal top.

graag gedaan

• RuMo
    Review voor De Hobby Boet

Zeker een goeie webwinkel! Kreeg zelfs iets extra's bij de bestelling waar ik heel erg blij mee was!

• Liz
    Review voor De Hobby Boet

Voor de 2e keer hier besteld. Communicatie is prima en alles wordt zeer snel geleverd. Een aanrader! Kom hier graag terug.

• Steffanie
    Review voor De Hobby Boet

Bestelling geplaatst en meteen duidelijke en fijne communicatie via de mail. Ik heb het als zeer prettig ervaren en zou De Hobby Boet zeer zeker aanbevelen!

• Adrie
    Review voor De Hobby Boet

De levering gaat snel maar toch een minpuntje de verzendkosten te hoog voor zo een klein dingetje 6 blokjes lijm .Dat kan toch echt lager .

Antwoord van De Hobby Boet

Ja zou je zeggen, willen wij ook wel maar brievenbus zending met Track en trace code kost nou eenmaal bij Post.nl € 4.35, daar kunnen wij helaas niks aan doen dat zijn wij zo wie zo kwijt aan ze.

• Ilona
    Review voor De Hobby Boet

Wat een uitstekende service! Hele gezellige verkopers die alle moeite doen om je te helpen! Niets is te veel! Ik kom zeker snel weer terug!

• Lineke
    Review voor De Hobby Boet

Levering binnen 5 werkdagen.

• Consola
    Review voor De Hobby Boet

Fijn mail contact gehad over verzending. Snelle levering in goed vertrouwen dus een dikke aanbeveling voor deze webwinkel!

• Brenda
    Review voor De Hobby Boet

Heel snelle levering en prima contact via mail. Bedankt voor de goede service.

• Bert van Duren
    Review voor De Hobby Boet

Iets besteld(lijsten) en dacht dat het niet goed was. Even gebeld en ik ben de volgende dag naar winkel gereden. Alles opgelost. Prima service Elly en Jim. Ze nemen alle tijd voor je. Dat maak je niet veel meer mee. En oh ja gratis parkeren ideaal toch.

• E. Zoon uit Ulvenhout.
    Review voor De Hobby Boet

Helaas duurde de aflevering wat lang omdat het uit het buitenland moest komen. Maar de service die ze verleend hebben, tot in hun eigen vakantie toe was ongelofelijk. Petje af hiervoor.

• Marleen
    Review voor De Hobby Boet

Heel tevreden. Donderdag besteld, Vrijdag ontvangen.
    Mooie Borduurring met standaard op tafelklem.

• Ingrid van der Knaap
    Review voor De Hobby Boet

Had wat vragen over de bestelling.Heel goed beantwoord door Jimmy.Prima binnengekomen,en zelfs een mail gekregen of alles goed was.Waar kom je dat nog tegen.Een dikke pluim Jimmy en Elly😊👍

• G.vermeij
    Review voor De Hobby Boet

Ik heb een picture foto gemaakt via de hobby boet
    Hele goede uitleg gehad erg enthousiaste mensen Jim en elly
    Een echte aanrader

Antwoord van De Hobby Boet

Dank u, ja de pixel hobby foto van Gabber uw hond is geweldig geworden, bedankt dat u de foto op onze Facebook vd Hobby Boet heeft geplaatst.

• Gerda Vroege
    Review voor De Hobby Boet

Een snelle en fantastische service kan het echt aanbevelen vriendelijk personeel ook want er ging wat fout met bestellen omdat ze met hun website bezig waren, werdt ik netjes over gebeld en wat ik kon doen, nou is allemaal keurig verlopen gisteren besteld en van daag in huis dank voor de goede service

Antwoord van De Hobby Boet

Wij vinden dat de klant wel op de hoogte gehouden moet blijven, en zijn blij dat u tevreden bent.

• Jolanda Maasdam
    Review voor De Hobby Boet

Erg leuk winkeltje de klant is daar echt nog koning. Kunnen een hoop mensen voorbeeld van nemen.
    Ga zo door👍👍👍👍👍

• sandrina kok zoeteman
    Review voor De Hobby Boet

je wordt heel goed geholpen en nemen alle tijd voor je en krijgt hele goeie uitleg en zijn heel vriendelijk

Antwoord van De Hobby Boet

Dank voor de mooie woorden, wij doen ons best.

• g.hut kiers
    Review voor De Hobby Boet

heel klant vriendelijk en goed uitleg op alle vragen over een hobby en altijd tyd voor een praatje

• Carinne
    Review voor De Hobby Boet

Heel tevreden. Als de producten in voorraad zijn volgende dag al in huis. Als je vragen hebt worden ze snel beantwoordt.

Antwoord van De Hobby Boet

Dank u, dat was snel bezorgd , goede samenwerking van Post.nl en De Belgische post.