De Hobby Boet

De Hobby Boet

Is De Hobby Boet veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
Filter 40 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 34 met beschrijving

• RuMo
    Review voor De Hobby Boet

Zeker een goeie webwinkel! Kreeg zelfs iets extra's bij de bestelling waar ik heel erg blij mee was!

• Liz
    Review voor De Hobby Boet

Voor de 2e keer hier besteld. Communicatie is prima en alles wordt zeer snel geleverd. Een aanrader! Kom hier graag terug.

• Hoe beoordeel je De Hobby Boet?

• Steffanie
    Review voor De Hobby Boet

Bestelling geplaatst en meteen duidelijke en fijne communicatie via de mail. Ik heb het als zeer prettig ervaren en zou De Hobby Boet zeer zeker aanbevelen!

• Adrie
    Geverifieerde klant van De Hobby Boet

De levering gaat snel maar toch een minpuntje de verzendkosten te hoog voor zo een klein dingetje 6 blokjes lijm .Dat kan toch echt lager .

Antwoord van De Hobby Boet

Ja zou je zeggen, willen wij ook wel maar brievenbus zending met Track en trace code kost nou eenmaal bij Post.nl € 4.35, daar kunnen wij helaas niks aan doen dat zijn wij zo wie zo kwijt aan ze.

• Ilona
    Review voor De Hobby Boet

Wat een uitstekende service! Hele gezellige verkopers die alle moeite doen om je te helpen! Niets is te veel! Ik kom zeker snel weer terug!

• Lineke
    Geverifieerde klant van De Hobby Boet

Levering binnen 5 werkdagen.

• Consola
    Review voor De Hobby Boet

Fijn mail contact gehad over verzending. Snelle levering in goed vertrouwen dus een dikke aanbeveling voor deze webwinkel!

• Brenda
    Review voor De Hobby Boet

Heel snelle levering en prima contact via mail. Bedankt voor de goede service.

• Bert van Duren
    Review voor De Hobby Boet

Iets besteld(lijsten) en dacht dat het niet goed was. Even gebeld en ik ben de volgende dag naar winkel gereden. Alles opgelost. Prima service Elly en Jim. Ze nemen alle tijd voor je. Dat maak je niet veel meer mee. En oh ja gratis parkeren ideaal toch.

• E. Zoon uit Ulvenhout.
    Review voor De Hobby Boet

Helaas duurde de aflevering wat lang omdat het uit het buitenland moest komen. Maar de service die ze verleend hebben, tot in hun eigen vakantie toe was ongelofelijk. Petje af hiervoor.