De Hobby Boet

De Hobby Boet

Is De Hobby Boet veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
Filter 42 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 36 met beschrijving

• Cindy Welvaart
    Review voor De Hobby Boet

Wat hebben wij een super service gehad van deze lieve mensen! Dankzij het meedenken hebben we de wens van mijn schoonvader nog uit kunnen laten komen. Door zijn hand en die van mijn schoonmoeder te vereeuwigen in gips. Doordat we het snel bij jullie op konden halen op zondag 31 januari. De dinsdag erna is hij overleden. Dus net op tijd. Heel erg bedankt een aanrader voor iedereen!

Antwoord van De Hobby Boet

Dank jullie wel, en fijn dat het op tijd was , dit was waarschijnlijk via de post niet meer gelukt, zo als we al dachten.
    En ook al was het onze vrije dag zondag, zijn we blij dat we dit voor jullie hebben kunnen doen.

• Patricia Admiraal
    Review voor De Hobby Boet

Snelle levering en reactie er waren een aantal producten niet op voorraad en daar heb ik een vervanger voor gekregen helemaal top.

graag gedaan

• Hoe beoordeel je De Hobby Boet?

• RuMo
    Review voor De Hobby Boet

Zeker een goeie webwinkel! Kreeg zelfs iets extra's bij de bestelling waar ik heel erg blij mee was!

• Liz
    Review voor De Hobby Boet

Voor de 2e keer hier besteld. Communicatie is prima en alles wordt zeer snel geleverd. Een aanrader! Kom hier graag terug.

• Steffanie
    Review voor De Hobby Boet

Bestelling geplaatst en meteen duidelijke en fijne communicatie via de mail. Ik heb het als zeer prettig ervaren en zou De Hobby Boet zeer zeker aanbevelen!

• Adrie
    Review voor De Hobby Boet

De levering gaat snel maar toch een minpuntje de verzendkosten te hoog voor zo een klein dingetje 6 blokjes lijm .Dat kan toch echt lager .

Antwoord van De Hobby Boet

Ja zou je zeggen, willen wij ook wel maar brievenbus zending met Track en trace code kost nou eenmaal bij Post.nl € 4.35, daar kunnen wij helaas niks aan doen dat zijn wij zo wie zo kwijt aan ze.

• Ilona
    Review voor De Hobby Boet

Wat een uitstekende service! Hele gezellige verkopers die alle moeite doen om je te helpen! Niets is te veel! Ik kom zeker snel weer terug!

• Lineke
    Review voor De Hobby Boet

Levering binnen 5 werkdagen.

• Consola
    Review voor De Hobby Boet

Fijn mail contact gehad over verzending. Snelle levering in goed vertrouwen dus een dikke aanbeveling voor deze webwinkel!

• Brenda
    Review voor De Hobby Boet

Heel snelle levering en prima contact via mail. Bedankt voor de goede service.