De Kaarsenfabriek

Volgt binnenkort
8,8

• Lars
    Geverifieerde klant van De Kaarsenfabriek

Dit is DE winkel voor al je kaarsen! Snel thuis geleverd en van bijzonder hoogstaande kwaliteit. Dankzij de snelle levering hadden mijn vriendin en ik, een super romantische avond. Voor de herhaling vatbaar!

• Sjaak
    Geverifieerde klant van De Kaarsenfabriek

Voor mijn restaurant zocht ik LED-kaarsen. Na contact met DeKaarsenfabriek ben ik tot de juiste keuze gekomen. Heel erg blij met de goede service en de snelle levering. Hele fijn webshop. Absolute aanrader!

Antwoord van De Kaarsenfabriek

Blij om te horen dat we je goed van dienst zijn geweest. Veel plezier met de LED kaarsen in je restaurant.

• Hoe beoordeel je De Kaarsenfabriek?

• Marlies
    Geverifieerde klant van De Kaarsenfabriek

Snelle levering en goede service.

• Mattie
    Geverifieerde klant van De Kaarsenfabriek

Goede service, snel en goed goed geleverd. Daarnaast ook veel leuke en goede producten

• Romy

Super service!

• Sander de Vries
    Geverifieerde klant van De Kaarsenfabriek

Super goede klantenservice. Bestelling was 1 dag later, maar door de klantenservice super goed geholpen en goed geïnformeerd over mijn bestelling. Echt een aanrader om bij de kaarsenfabriek te bestellen.

Antwoord van De Kaarsenfabriek

Hallo Sander! Heel erg bedankt voor je review.

• Henk de Vries
    Geverifieerde klant van De Kaarsenfabriek

Superblij met de goede service van dekaarsenfabriek. Ben heel goed geholpen en alle kaarsen waren mooi op tijd in huis.

Antwoord van De Kaarsenfabriek

Heel erg bedankt voor je review Henk!

• Hans
    Geverifieerde klant van De Kaarsenfabriek

We waren laat met het bestellen van kaarsen in de kleur van de regenboog voor een ritueel bij ons huwelijk. Dankzij de vlotte service en het zelfs naar de feestzaal komen brengen van de bestelling, hebben wij het kaarsenritueel mee kunnen nemen in de trouwceremonie. Waarvoor wij heel dankbaar zijn naar de Kaarsenfabriek.

• Sarina
    Geverifieerde klant van De Kaarsenfabriek

Super tevreden! Online een vraag gesteld welke onmiddellijk beantwoord werd, een snelle levering en de gekochte producten zien er in het echt zelfs nóg mooier uit en waren goed verpakt om beschadiging te voorkomen. Helemaal niets op aan te merken!

• Stefan
    Geverifieerde klant van De Kaarsenfabriek

Ik was op zoek naar een mooie ronde kaars. Na bestelling volgende dag in huis en prima geholpen.

Stefan