De Kleine Huismuis

De Kleine Huismuis

DKHM staat voor De Kleine Huismuis. De Kleine Huismuis is opgezet door Kirsten Dolman; zusterbabe, webonderneemster en moeder. In onze webshop vind je geregeld een nieuw assortiment babyaccessoires, kinderaccessoires en speelgoed. Wij bieden hoge kwaliteit baby- en kinderaccessoires, speelgoed en spullen rondom babyverzorging aan van diverse bekende merken.

Uniek en origineel aanbod baby- en kinderaccessoires
De Kleine Huismuis wil je graag inspireren voor als je op zoek bent naar de leukste baby- en kinderaccessoires. Dit doen we door uniek en origineel aanbod aan te bieden zoals bijtringen en rammelaars, knuffels en accessoires. DKHM is geen kopie van de grote winkelketens. Soms ontkom je er niet aan dat merken zoals Filibabba, Bibs en Liewood bij een grote keten liggen. Wel hebben wij als doel om in dat geval te onderscheiden, door een ander assortiment te kiezen.

Over de kleine huismuis

Baby- en kinderaccessoires en speelgoed online bestellen
Ongetwijfeld zul je als moeder of vader een druk leven hebben, omdat je bijvoorbeeld veel aandacht hebt voor je kindje. DKHM neemt zorgen weg en bied je als bezoeker het gemak van online bestellen. Bij ons bestel je baby- en kinderaccessoires en speelgoed eenvoudig en snel online. Doordat we een selectie hebben gemaakt van de leukste artikelen zijn we ervan overtuigd dat je gegarandeerd zult slagen.

Lidmaatschap per 08-02-2021 stopgezet

De zekerheden van https://www.dkhm.shop
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest