De Kloeff
Unieke kinderbedden. Uren spelen én heerlijk slapen.
Hoogslapers. Handgemaakt. Helemaal op maat.

Onze hoogslapers zijn een eye catcher voor iedere kinderkamer. Een bed van de hoogste kwaliteit, helemaal naar eigen wens samen te stellen: van afmetingen tot kleuren en slimme verlichting.
Filter 9 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 8 met beschrijving

• Stefan
    Review voor De Kloeff

De Kloeff heeft een prachtig boomhutbed voor ons gemaakt. Het is heel stevig, en geeft een echt hut-gevoel. Onze zoon is er helemaal weg van, slaapt er goed in en speelt er ook in met zijn vriendjes. De montage ging heel soepel en snel. Het staat als een huis!

• Dina
    Review voor De Kloeff

Mooi bed!! Super tevreden, snelle levering. Alles zoals afgesproken. Denkt mee, waar nodig!!

• Hoe beoordeel je De Kloeff?

• Elmo
    Review voor De Kloeff

Net werk geleverd. Heel tevreden!

• MF
    Review voor De Kloeff

Wat een prachtig boomhutbed heeft De Kloeff bij ons gemaakt! Ons zoontje gaat met veel plezier spelen en slapen in zijn bed. De takel, de touwladder en het lampje in het huisje zijn favoriet en zijn heel fantasievol bedacht. Voorlezen doen we nu in de hangschommel. De Kloeff werkt netjes, voert het mooi uit en stemt alles goed af van te voren. Top!

• Katinka
    Review voor De Kloeff

Goede service. Snelle reactie op mail en leuk dat het bed geheel naar wens aangepast kan worden! In ons geval werd de boomhut hoogslaper moeiteloos een stapelbed.

• Nine
    Review voor De Kloeff

Hele vriendelijke mensen en een prachtig bed!

• Femke
    Review voor De Kloeff

Prettige persoonlijke benadering, goede service en een mooi bed. Extra credits voor het gratis monteren aan huis!

• Hester
    Review voor De Kloeff

Het bed werd super netjes geleverd en in elkaar gezet, boorgaatjes keurig gestofzuigd, en het het ziet er prachtig uit! zoon helemaal blij en ik dus ook