Redstone Cardgames

Your go to webshop for card games.
Digimon II Dragon Ball Super II Flesh and Blood II Magic: The Gathering II Pokémon II Yu-Gi-Oh! …and more
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Wat ooit als klein jongetje begonnen is als mijn allergrootste hobby "het verzamelen van Pokémon kaarten",
is na jaren ervan gedroomt te hebben uitgegroeid tot de webshop " De Pokéstop ".

Na met plezier een jaar de webshop "De Pokéstop" te hebben gehad was het tijd om naar de toekomst te kijken ons assortiment te gaan uitbreiden. Zo ontstond "Redstone cardgames" de webwinkel voor al jouw trading card games.

Met veel plezier, aandacht en passie hoop ik mijn uit de hand gelopen hobby met U te gaan delen door U te gaan helpen bij het uitbereiden van Uw Collectie!

Lars van Tilburg

Bekijk Manifest