De Wijnkoelkast

De Wijnkoelkast

De Wijnkoelkast is ontstaan uit liefde voor wijn en de afwezigheid van een eigen wijnkelder. De oplossing vonden we in wijnklimaatkasten en wijnkasten om onze uitbundige privevoorraad een goede bewaarplaats te geven. In de latere ontwikkeling van De Wijnkoelkast zijn we op zoek gegaan naar een producent van hoogwaardige wijnklmaatkasten die die we ook met trots in onze eigen woonkamer zouden willen plaatsen. Deze producent vonden we in BODEGA43, producent van hoogwaardige wijnklimaatkasten.
De zekerheden van https://dewijnkoelkast.nl

Aspirant lid van WebwinkelKeur