De Witjes Webshop

De Witjes Webshop

Verkoop van software
licenties (o.a. Microsoft 365, Office, antivirus software). Voordelig geprijsd, razendsnel digitaal geleverd met uitstekende ondersteuning.

• Maria
    Review voor De Witjes Webshop

Tot nog toe alles oké, van betalen tot en met het meedenken.
    Vriendelijke groeten,

Maria

• A.J.Peetoom
    Review voor De Witjes Webshop

Mijn computer was geïnfecteerd door een download die de box van Pandora opende. Me internet was heel traag geworden en mijn webbrowser gekaapt door Yahoo search.

Tijdens het scannen bleek er veel mee ellende op mijn computer te genesteld.

Hitman pro heeft alle rotzooi verwijderd tot nu toe blijft mijn computer goed werken.

Prima programma.

• Hoe beoordeel je De Witjes Webshop?

• De Landschapsherder

Ben in principe tevreden over het product maar heb echter wel 1 opmerking:
    Had een licentie die geldig was tot 20 maart 2018. Heb via de mail die ik van jullie ontving op 20-2-2018 meteen gebruik gemaakt van de verlenging voor een jaar. Nu zie ik tot mijn verbazing dat de nieuwe licentie tot 20-2-2019 geldig is. Eigenlijk wordt er nu dus gewoon 1 maand afgesnoept van de licentie. Want ik was in de veronderstelling dat de verlenging gewoon pas in zou gaan op 20-3-2018 als mijn huidige licentie verloopt dus en dan dus 1 jaar geldig is tot 20-3-2019. Erg teleurstellend dit.

Update: 22-2-2018 prima klachtenbehandeling, direct reactie teruggehad en naar tevredenheid opgelost.

Antwoord van De Witjes Webshop

Wat vervelend om te horen! Wij leveren altijd productsleutels die 1 jaar geldig zijn. De normale gang van zaken is dat bij verlenging van een bestaand account, dat jaar wordt opgeteld bij het bestaande abonnement. Er zou dus in geen geval tijd verloren mogen gaan. Ik neem per mail contact met u op om te kijken of we dit met Microsoft op kunnen lossen. Zo niet, dan zorgen we uiteraard voor een passende compensatie.

• Niels Visser
    Review voor De Witjes Webshop

Heel erg tevreden over de service van Team Torby !
    Ik had een verkeerde kleur smartphone besteld maar dit probleem werd erg snel opgelost ook het persoonlijke kaartje met de bestelling kan ik erg waarderen.

Zeker een aanrader !

Bedankt Ruud & Sander!

• Cees Doomernik
    Review voor De Witjes Webshop

Wederom enorm goed geholpen door Sander en Ruud.
    Ga zo door!

• Margreet
    Review voor De Witjes Webshop

Had problemen met Office pakket. Direct antwoord op mijn verzonden mail. En het werkt!

• Frans Hartjes
    Review voor De Witjes Webshop

Maandagavond HitmanPro.Alert besteld (3PC's, 3 jaar). Er stond vermeld dat de productcode tijdens kantooruren meestal binnen 1 uur zou worden toegestuurd.
    Hoewel ik mijn bestelling pas om 19:15 uur 's avonds had gedaan had ik binnen 3 kwartier de productcode, de factuur en de download instructie binnen. Alles werkte perfect. Een prima service.

• Alexandra
    Review voor De Witjes Webshop

Ik ben heel tevreden. Levering, via e-mail, was vlot en duidelijk. De installatie ging goed en was snel voor elkaar.

• Michiel
    Review voor De Witjes Webshop

Goede service, snel geholpen.

• Hans
    Review voor De Witjes Webshop

Prima service, bij het registreren van office365 in Africa was er een probleem maar dan komt de Witjes met een goed advies.
    Super bedankt en zeker tot ziens. Groeten Hans en Gerrie, Malawi.