De goedkoopste webshop specialist

De goedkoopste webshop specialist

PCN Projects

Een bedrijf die van A tot Z alles zelf in beheer heeft.
* Inkoop

Lidmaatschap per 02-12-2019 ingetrokken

9,0

• Marijn Boerefijn
    Review voor De goedkoopste webshop specialist

Mijn zoon besteld een pet van zn zakgeld, na 3 weken nog niks binnen, probeer te bellen, geeft foutief nummer aan, niet bereikbaar dus, mailtjes naar de klantenservice komen onbestelbaar terug. Nu na 4 weken komt er een mail dat door foutieve gegevens de bestelling geannuleerd is, en dat ik mn geld terug krijg. Heel vaag allemaal en ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor t geld terug gestort is. Ik raad af hier wat te kopen als ik al deze reviews lees...

• E. Giesen
    Review voor De goedkoopste webshop specialist

Ik bestel een koffer van 75*39*34 cm en krijg het zelfde model enige maten kleiner (50*33*21 cm)
    Levering supersnel en goed, maar dus niet de bestelde maat
    Nadat door website problemen het eerste contact wat langer duurde, werd de verkeerde levering op zeer klantgerichte wijze opgelost!

• witte
    Review voor De goedkoopste webshop specialist

heb een bosmaaier besteld pas na meer dan een week berichtje gekregen dat het niet meer kan geleverd worden wacht nu al meer dan 3 weken op mijn terug betaling reageren niet op mijn mailtjes en zijn steeds off line laat veel te wensen over

• Christopher
    Review voor De goedkoopste webshop specialist

Ik bestel een RODE Royalty Rolls handbagage koffer en krijg een Paarse binnen, daar wordt ik niet echt vrolijk van. Wat moet ik met paars? Leuk voor moeder dag maar niet voor mij zelf.

Hoe gaan jullie dit oplossen orde 2168
    Ruim een week later en totaal geen reactie.

• Ferry Reijnders
    Review voor De goedkoopste webshop specialist

Fout artikel geleverd. Email gestuurd maar nog geen antwoord gekregen.

Inmiddels paar weken verder en nog steeds geen contact gehad. Diep en diep triest.

• Chay
    Review voor De goedkoopste webshop specialist

Ik heb een verkeerde maat koffer ontvangen en direct contact genomen. Klantenservice op hun website heeft gezegd dat ze mij inderdaad een verkeerde maat koffer hebben gestuurd. En dat de correcte de volgende werkdag zou ontvangen. Maar 2 dagen later en nog niks. Ze zijn niet online zodat ik kan vragen wat er aan de hand is. Ik ga straks op vakantie en geen koffer..

Geen track en trace code en geen e-mail. Raak in paniek want weet niet of de correcte bestelling nog komt of als ik een andere koffer ergens anders moet kopen!

• Betty Linskens
    Review voor De goedkoopste webshop specialist

Na anderhalve week had ik mijn bestelling nog niet binnen. Telefonisch contact was niet mogelijk. Via Webwinkelkeur ben ik alsnog in contact gekomen. Er bleek vanwege een verhuizing het een en ander mis te zijn gegaan. De dame die mij gebeld heeft, heeft er voor gezorgd dat ik alsnog binnen 2 dagen mijn bestelling heb ontvangen.

Beste Betty Linkens,

Mijn excuus, maar ik denk dat dit een mistverstand berust.
    In ons systeem is de betaling niet verwerkt en daarom niet doorgekomen.
    Ik ga dit straks direct voor u na laten kijken.

Met vriendelijk groet,

Peter nuis

• F. M.
    Review voor De goedkoopste webshop specialist

Koffer besteld, verkeerde binnengekregen. Geen telefonische helpdesk dus kan het nu niet oplossen. Ga morgen ochtend op vakantie. Lekker dan.

Beste,

Ik zou u graag helpen.
    Het blijkt dat u al met vakantie ben.
    Graag los ik dit toch nog op en kom ik u graag met iets tegemoet.
    Ik hoop van u te mogen horen.

Bob

• Kapitein
    Review voor De goedkoopste webshop specialist

De bestelling en de betaling verliepen vlot. Ook de communicatie over het afleveren verliep goed. Daarna ging het helaas minder goed.
    Verkeerd afleveradres, verkeerde artikelen geleverd en geen contact te krijgen via telefoon of mail. Hopelijk wordt eea nog opgelost!

Beste Kapitein,

Graag kom ik te weten wat er fout is gegaan om dit op te lossen.
    Ik zie dat het al een tijd geleden is dat u iets besteld heeft.

Uiteraard wil ik u graag tegemoet komen in een compensatie.

Graag vraag ik u mij te mailen om dit op te lossen.

peter@reiskofferdeal.nl

Met vriendelijke groet

Peter Nuis

• G.Heijthuisen
    Review voor De goedkoopste webshop specialist

Mijn bestelling is weliswaar nog niet correct geleverd (de puzzel Casterland C-151356-2 Panther Twillight is nog niet in voorraad), ik vertrouw er echter op dat een en ander binnenkort correct zal worden afgehandeld.
    De nazorg en het contact met de verkoper is zeer prettig verlopen.
    MVG
    G.Heijthuisen

Beste klant,

Zoals ik kan zien is de juiste puzzel bij u thuis bezorgd.

Nogmaals excuus en de verkeerde puzzel mag u houden als gemoedkoming.

met vriendelijke groet

nadia

• Peter Beeren
    Review voor De goedkoopste webshop specialist

Snelle afwikkeling en goede afhandeling. Zeer tevreden.

• R Vd W

bestelling was voor 15.00 uur dus zou andere dag geleverd worden
    helaas kwam het (nog) een dag later
    verder een uitstekende levering
    overigens had ik een vraag bij de bestelling gezet en binnen een uur belde een medewerkster mij om de vraag te beantwoorden
    goede service en persoonlijke benadering
    zeer vertrouwd en ik beveel deze site bij u aan om hier u bestelling te doen

• Neli Talibova
    Review voor De goedkoopste webshop specialist

Snelle levering, keurig ingepakt en perfecte communicatie.

• Paul Bakker

snel en goed geleverd.

• Viviane
    Review voor De goedkoopste webshop specialist

Heel tevreden snelle levering bestelling was goed verpakt. Had een vraag en via de chat werd ik direct geholpen. Top service

• Petra
    Review voor De goedkoopste webshop specialist

Houden zich aan de afspraak qua levertijd. Helaas werd ons artikel stuk geleverd. Mail gestuurd en kreeg heel snel reactie met oplossing. Super service heeft dit bedrijf . Ik ben heel blij met deze webshop. Zal dit bedrijf zeker aanraden.

• Jan Maassen
    Review voor De goedkoopste webshop specialist

Product niet geleverd zonder bericht, mails worden niet beantwoord en telefoon niet opgenomen. Via Bol.com te horen gekregen dat product was uitverkocht. Koop hier nooit meer iets.

Antwoord van De goedkoopste webshop specialist

ook is het bestelnummer met 56075918 onbekend en is niet gedaan bij bol.com.

Hier zal ik maandag direct contact mee opnemen.

• Loes zeeman
    Review voor De goedkoopste webshop specialist

Wij zijn heel tevreden! Snelle levering!
    Een dikke 10!

• Erika
    Review voor De goedkoopste webshop specialist

Goedkope webshop, vakkundig personeel en hele snelle bezorging.

• Melony Henriquez
    Review voor De goedkoopste webshop specialist

Zeer tevreden met de snelle levering en de goede service die ik heb ontvangen.
    Heb een artikel gekregen die niet helemaal in orde was, maar na het contact opnemen met de klantenservice werd alles moeiteloos opgelost. Ik zou deze webshop zeker aanraden.