Een webwinkel dat is

Lidmaatschap per 20-08-2022 stopgezet

8,6

• J. Peeters
    Review voor DeBraceShop

Door wat allerter te reageren op mailtjes van klanten.

• k.Geleijnse
    Review voor DeBraceShop

Ruim 2 weken geleden kniebanden besteld en betaald maar nog niet ontvangen. 2 mailtjes blijven onbeantwoord en de telefoon wordt niet opgenomen. Inmiddels heb ik mijn kniebanden nog steeds niet ontvangen!! Heel vervelend en ook jammer want mijn eerdere bestelling verliep naar wens.

• W.

uitstekend!

• Sakeena
    Review voor DeBraceShop

Super goed advies gekregen. De navelbreukband is precies wat ik nodig had. Perfect!

• Robert van Eijck
    Review voor DeBraceShop

Levering zoals beschreven, goed verpakt! niks op aan te merken!

• Johan
    Review voor DeBraceShop

Zelf prima contact gehad over bestelling sportbrace. Behulpzame jongeman gesproken. Tevreden met product.

• Miranda
    Review voor DeBraceShop

Ik heb meerdere producten besteld bij deze webshop en ben erg tevreden

• Robert

Goede en snelle levering

• Hendrika van Sloten
    Review voor DeBraceShop

Heel blij dat ik dit bedrijf heb gevonden. Snelle levering van producten en goede kwaliteit.

• Klaas
    Review voor DeBraceShop

Vakkundig antwoord op mijn vraag over de polsbrace. Vlot antwoord! Ook de levering als afgesproken. Wat mij betreft een 10 waard.

• Kuypers

Heel tevreden.

• Jonker
    Review voor DeBraceShop

Producten kwalitatief goed en snelle service

• Walther
    Review voor DeBraceShop

Super snelle levering en de brace zit goed. Ik had nog een vraag over hoe ik hem goed kon dragen en die werd netjes beantwoord!

• r gloudi
    Review voor DeBraceShop

ttreha e raegjoc.lpaoeso rttco z g de aerwaow i,ucl era r odcn,m gtboniudjeitelanstkeeak alb,utdnuddesgoourrimikae lc kge nt tvuik nsaeir t vmeehrlvotee ee szn g gjnnnknd g vkeaettrrce ogerag u tei ngntnhtnnteeeonrtk b eso igwM

• Mia
    Review voor DeBraceShop

Snelle levering. En goed geholpen aan de telefoon. Een woord top!

Ik kruip van mijzlf steeds weer terug in een slechte houding als ik achter een pc/bureau zit. Via de telefoon om hulp gevraagd en ik heb nog even gewacht met een beoordeling tot ik resultaat zou merken. En het werkt echt.

Gr Mia

• Anoniem
    Review voor DeBraceShop

Product besteld op zaterdag, werd op de website vermeld als voorradig met en levertijd van 2 a 3 dagen. Opmerking geplaatst dat ik zeker moest weten dat de levertijd werd gehaald aangezien het product met het vliegtuig mee moest, 6 dagen na de bestelling. Dus ookgevraagd of dit bevestigd kon worden.
    In eerste instantie is er geen contact opgenomen. Dus zelf maar een mail gestuurd over mijn order met nogmaals de vraag. Traag contact (pas een dag later) en wat bleek: het product was toch niet voorradig en zou pas na 4 of 5 dagen verstuurd kunnen worden (te laat dus). Een e-mail gestuurd met de vraag of ik dan wel een Track & Trace kreeg, geen (nooit) reactie op gehad. Hierna nog wel een mail gehad, waarin werd vermeld dat ze contact hadden opgenomen met de producent en dat het waarschijnlijk toch al de dag erna (dinsdag) of woensdag verstuurd kon worden. Hierop ook weer een e-mail verstuurd maar wederom geen contact.
    Het product is uiteindelijk op tijd geleverd en over het product ansicht ben ik redelijk tevreden.

Ik zou hier zelf echter niet meer bestellen en dat ook afraden om te doen om de volgende reden:
    - Zeer slechte, veel te langzame communicatie, in mijn ogen hoort dat niet bij een goed internet bedrijf. Temeer je een product op afstand koopt en dus een risico neemt omdat je het product niet zelf in handen hebt gehad, en je nog maar moet afwachten of de webwinkel z'n keurmerk wel verdient. Ik wil dan dus goed op de hoogte worden gehouden van de status van mijn bestelling en eventuele vragen en/of opmerkingen.
    - In de doos zat geen retour formulier, vind ik wel netjes als dat erbij zit
    - Niet kloppende vermelde levertijd
    - Geen track&trace van verzending
    - Geen mogelijkheid om op de webpagina de status van de bestelling te volgen, alleen via een e-mail en bij mij bleek de verstuurde informatie per e-mail dus niet eens te kloppen

Met name het gebrek aan goede communicatie is gewoon echt een grote tekortkoming die mij meermaals heeft doen laten twijfelen of ik werd opgelicht of dat het bedrijf failliet was. De mensen achter deze website zijn ook eigenaar van www.monozorg.nl, www.dehulpmiddelenshop.nl, www.zichthulp.nl, www.sluitbandwinkel.nl en www.assieraad.com dus moeten gewoon hun zaken qua communicatie beter op oorden hebben. Ik hoop dat het beter gaat bij een van deze andere websites.

Antwoord van DeBraceShop

Goedemiddag,

Vervelend dat u onze klantenservice als niet goed hebt ervaren. We zullen dit intern bespreken en uitval door ziekte, beter proberen op te vangen.

• John Weerink
    Review voor DeBraceShop

Donderdag bestelling geplaatst. Telefonisch gevraagd naar levertijd. Er is aan de telefoon gezegd dat het op vrijdag of zaterdag geleverd wordt. Het is nu zondag en nog steeds niks binnen! Ik wou deze brace morgenochtend meenemen naar het buitenland voor een familielid die een last heeft van een buikwand breuk! Ook geen mail van PostNL. Ik vertrouw dit niet helemaal, ondanks dat ik via IDEAL heb betaald...

Antwoord van DeBraceShop

Geachte heer/mevrouw Lodder,

Volgens het track het trace rapport van PostNL, is de brace afgelopen vrijdag om 13.05 uur bij u bezorgd. Blijkbaar is er bij de bezorging dus iets fout gegaan. De aangegeven bezorgtijd is dus wel door ons nagekomen. Het track and trace rapport is reeds naar u verzonden per e-mail.

Misschien is de brace bij de buren o.i.d. bezorgd door PostNL. Dit zou nog even kunnen worden nagaan.

• John Weerink
    Review voor DeBraceShop

Donderdag bestelling geplaatst. Telefonisch gevraagd naar levertijd. Er is aan de telefoon gezegd dat het op vrijdag of zaterdag geleverd wordt. Het is nu zondag en nog steeds niks binnen! Ik wou deze brace morgenochtend meenemen naar het buitenland voor een familielid die last heeft van een buikwand breuk! Schandalig dit! Ik heb ook helemaal geen bevestiging van PostNL ontvangen met een volgnummer of dergelijke...

• G. Klaver.
    Review voor DeBraceShop

Snelle levering zonder extra kosten en goed produkt.

• j.van de Wiel
    Review voor DeBraceShop

Ik ben zeer tevreden over deze webwinkel en met name over de chatservice. deze neemt echt de tijd en moeite om de klant tevreden te stellen, ik had een te grote schouderbrace besteld en na contact met de chat service werd al meteen aangegeven dat er omgeruild kon worden en dat er al een passende brace in de verzending zat die ik de volgende dag kon verwachten.
    meestal ga ik naar een fysieke winkel voor dit soort producten maar die hadden vrijwel geen voorraad en moesten ook bestellen wat zeker een week zou duren.
    na deze ervaring met DeBraceShop beveel ik deze iedereen aan.

jan van de Wiel