DeWatersportwinkel.nl

DeWatersportwinkel.nl

Bekijk alle reviews en keurmerken van DeWatersportwinkel.nl en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 01-04-2024 stopgezet

9,7

• Hans Bais

• roman
    Review voor DeWatersportwinkel.nl

Great products, great service .... can recommend

• C. vd Laan

Goede snelle service

• Arie Pronk
    Review voor DeWatersportwinkel.nl

Goed advies met met betrouwbare afspraak voor levertijden.

• Next Level Charters
    Review voor DeWatersportwinkel.nl

Snelle online reactie, meedenken in oplossingen en snelle levering!
    Fijn dat dit bedrijf bereikbaar is voor duidelijke communicatie (zowel telefonisch als e-mail) en zich niet verschuilt achter de webwinkel. Super!

• Maarten
    Review voor DeWatersportwinkel.nl

Snelle reactie, juiste selectie van producten (voor mij althans) en super service.

• Jan
    Review voor DeWatersportwinkel.nl

Snelle service en feedback op vragen. Het meedenken en net eventjes verdergaan met de service.

• Arnoud Wellhuner
    Review voor DeWatersportwinkel.nl

Snelle, efficiënte en vriendelijke service!

• Sandra
    Review voor DeWatersportwinkel.nl

Er was een flink geschil omdat het pakketje was zoekgeraakt na levering bij buren. Ze hebben heel erg hun best gedaan en me zelfs een tweede keer hetzelfde voor een lagere prijs aangeboden! Uiteindelijk is alsnóg het pakket boven water gekomen en hebben we alles netjes af kunnen ronden.
    Supergoed en vriendelijke service

Antwoord van DeWatersportwinkel.nl

Fijn dat u uw geschil heeft op kunnen lossen met de postverwerker. We zijn blij dat alles naar behoren is afgewikkeld.

• Leo Wildschut
    Review voor DeWatersportwinkel.nl

Ik zocht een service kit voor mij Jabsco pomp maar omdat de pomp al wat jaren oud is kon ik die niet vinden.
    Toen heb ik dewatersportwinkel gevraagd of zij iets voor mij konden betekenen hierin.
    Ik heb een foto van de pomp op moeten sturen met alle nummers van de pomp en zij hebben voor mij de leverancier hiermee benaderd.
    Ik kreeg keurig een artikel opgaaf met prijs en levertijd. De service kit is door mij prima ontvangen en de pomp doet het weer naar behoren.
    Zeer tevreden met de goede communicatie en levering.

• Wouter
    Review voor DeWatersportwinkel.nl

Ik had een nieuw B&G display nodig voor mijn huidige B&G H2000 systeem.
    Kwam er zelf niet uit wat ik ter vervanging kon nemen en of alle aansluiting op elkaar zou gaan passen.
    De vraag bij dewatersportwinkel.nl gesteld en zij hebben dit keurig voor mij uitgezocht.
    Het juiste artikel heb ik besteld en geleverd gekregen.
    Erg tevreden over de klantvriendelijkheid en het deskundige advies.
    Mijn volgende aankoop zal ik wederom bij hun doen.

• RBoerman
    Review voor DeWatersportwinkel.nl

Prima prijs voor het product wat ik zocht. Levering goed gecommuniceerd. Alles naar tevredenheid verlopen.

• david bos

Klantvriendelijk, goede service

• J Hoek
    Review voor DeWatersportwinkel.nl

Hele goede snelle service,klantvriendelijk.

• Bart

Goede service, klantvriendelijk