DeWijnkamer.nl

DeWijnkamer.nl

Wijnen met een verhaal! Bent u op zoek naar een wijn met een verhaal? Tot stand gekomen dankzij eeuwenoud vakmanschap, passie en zonder tussenkomst van machines? De Wijnkamer werkt samen met wijnboeren uit onder andere Oostenrijk en Duitsland met wijnhectares van ongeveer 20 hectare groot. Deze kleinschalige wijnboeren worden door ons persoonlijk geselecteerd en bezocht. Zonder tussenkomst van een distributeur worden de wijnen die we hebben geproefd en goedgekeurd aan ons assortiment toegevoegd.

Lidmaatschap per 02-03-2020 stopgezet

• Lars Wilkes
    Geverifieerde klant van DeWijnkamer.nl

Goede wijn en snelle levering

• Bas Luiten
    Review voor DeWijnkamer.nl

Goede wijnen, vriendelijk geprijsd en uitstekend advies.

• Ir. Ad J. Pontier
    Geverifieerde klant van DeWijnkamer.nl

Snelle en secure levering van uitstekende wijnen, die je elders zelden aantreft. Een echte wijnspecialist!

• Flairr, persoonlijk assistent
    Review voor DeWijnkamer.nl

Hele mooie verfijnde Duitse wijnen. Echt een betrouwbare aanrader voor o.a. exclusieve events en private dinners of om zo lekker van te genieten!

Antwoord van DeWijnkamer.nl

Bedankt Flairr, persoonlijk assistent voor je leuke berichtje. Geniet van je Duitse wijnen en dank voor je bestelling bij ons.

• Rik Monteban
    Geverifieerde klant van DeWijnkamer.nl

Goed werkende website en prompte levering van de juiste bestelling (en lekkere wijntjes uiteraard -echt de Howzit eens proberen-).

Antwoord van DeWijnkamer.nl

Bedankt Rik Monteban voor je leuke berichtje en bestelling bij ons. Geniet van de wijnen.

• Anne
    Review voor DeWijnkamer.nl

Het gemak van online winkelen is zo plezierig. Net als je wijn op is, bestel je met 1 druk op de knop zo weer een nieuwe voorraad.