DecorationZ
DecorationZ is een online woonwinkel gespecialiseerd in bloempotten, plantenbakken, vazen en woonaccessoires. De producten zijn gemaakt van diverse materialen zoals keramiek, kunststof, natuurlijke materialen, riet, glas en zink. De producten zijn overzichtelijk geordend op materiaal soort in de webshop. De merken die DecorationZ voert zijn: TerSteege, Floran, Scheurich, Fleur Ami, Lechuza, Capi Europe, Colombier Collection, Mar10 en PTMD.
5,2

• Kelly Schwillens
    Review voor DecorationZ

Bestelling geplaatst en betaald op 12-7. Tot op heden niks gehoord. Zou 11-8-2020 geleverd worden. Op mails wordt niet gereageerd

• Annemiek
    Review voor DecorationZ

Bestelling drie maanden geleden betaald. Nooit geleverd. Wordt niet gereageerd op mails, apps.

Antwoord van DecorationZ

Geachte Mevrouw, wij geven op de website aan dat we geen bestelling meer kunnen aannemen en hebben de mogelijkheid voor bestellen uitgezet om de klanten die al besteld hebben te kunnen bedienen. Kunt U alstublieft aangeven over welke bestelling dit gaat?

• Hoe beoordeel je DecorationZ?

• Marijke Miessen
    Review voor DecorationZ

Bestelling is betaald maar wordt niet geleverd. Op verzoek tot restitutie wordt niet gereageerd. Dit is een onbetrouwbaar bedrijf.

Antwoord van DecorationZ

Geachte Mevrouw Miessen, de keramieken pot die U besteld heeft is zodanig groot dat die met de auto uitgereden moet worden en daar zijn we steeds niet aan toegekomen om die op een route naar U kant te krijgen. Wij hebben het geld terug gestort inmiddels en onze excuses voor het niet tijdig antwoorden.

• Weemaes
    Review voor DecorationZ

Bijzonder goed, door transport beschadigde vaas werd aan huis geruild, zonder extra kosten.

• anoniem
    Review voor DecorationZ

Snel geleverd, heel goed verpakt en netjes een goede indicatie tijd van track en trace