Deltana+
Kruiden en voeding worden door mensen van alle culturen reeds eeuwenlang succesvol gebruikt om de gezondheid te bewaren en gezondheidsklachten te voorkomen of genezen. Wij zien het als onze taak om deze middelen voor het publiek toegankelijk te maken.
Hier zijn wij onlangs ook mee gestart en met de tijd zullen wij groeiend aantal producten aanbieden, allemaal vanuit een groene optiek.
Deltana is de webwinkel voor alles in de Alternatieve Gezondheidszorg. Van voedingssupplementen, chinese kruiden tot verzorgingsproducten!

Lidmaatschap per 20-06-2023 stopgezet

3,7

• Sonja
    Review voor Deltana+

Helaas nooit een bestelling ontvangen en na diverse mails geen reactie ontvangen.

• Margo
    Review voor Deltana+

Deltana reageert nav mijn vraag per mail met een automatisch antwoord: "Hartelijk dank voor uw bericht. Wij zullen u binnen 48 uur een persoonlijk antwoord geven. Vriendelijke groet, Team Deltana."
    9 dagen (216 uur) en nog eens 2 mails met verzoek om reactie verder: geen enkele reactie van Deltana.
    Telefoonnummer op site klopt nog steeds niet. Zeer klantonvriendelijk. Heb gauw ergens anders besteld.

• Karin
    Review voor Deltana+

Bij bestelling geen bevestiging ontvangen. Bestelling betaald maar na 7 dagen nog steeds niet ontvangen Tot nu toe worden e-mails niet beantwoord.

• Martin
    Review voor Deltana+

Producten niet leverbaar, toch wordt ermee geadverteerd

• Marianne Hoffman
    Review voor Deltana+

order is betaald, geen bevestiging ontvangen, emails hierover worden niet beantwoord, ook geen bericht van bezorging

ngen, geen

• Roeland
    Review voor Deltana+

Snelle levering en zelfs na een nalevering die wat lang duurde geen gezeur maar direkt het produkt opgestuurd. KLASSE en bedankt.