Dengibedrukkingen

Dengibedrukkingen

Is Dengibedrukkingen veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
Textiel, Auto belettering, Telecom reparatie
Filter 30 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 24 met beschrijving

• W Everts

Was goed geregeld

• carla de bruin

Goede en snelle service

• Hoe beoordeel je Dengibedrukkingen?

• Paola Muller
    Geverifieerde klant van Dengibedrukkingen

Mooie kwaliteit en snel en netjes geleverd

• Orlando Bannink

Nog niks ontvangen

beste Orlando

wat jammer dat je na je mail deze ster geeft voor ons zijn sterren met info van groot belang.
    post nl heeft indd vertraging gehad hier hebben wij ook contact gezocht met onze vervoerder.
    we hebben u geinformeerd over u bestelling en deze heeft u binnen gekregen volgens onze post nl gegevens.

• Anisha Bangoer
    Geverifieerde klant van Dengibedrukkingen

Ik heb mijn product niet eens binnen gehad

beste Anisha Bangoer

vriendelijke groet Dengibedrukkingen

• Anne
    Geverifieerde klant van Dengibedrukkingen

Snelle communicatie en meewerken aan snelle verzending :)

• Lindy Kastelijns
    Geverifieerde klant van Dengibedrukkingen

Snelle levering en goede service

• Suzanne de Ruiter

Snelle levering!

Helaas voel je je wel opgelicht door verzendkosten van ruim 8 euro te vragen terwijl het een brievenbus pakketje is met 1 mondkapje erin.

beste Suzanne

klopt indd dat de verzendkosten super hoog is wij hebben dit ook niet opgemerkt een andere klant heeft ons geattendeerd ook en dit hebben wij zeker beoordeeld als Fout in het systeem,
    deze fout is verholpen afgelopen weekend we zijn er hard aan bezig geweest en we hebben ook mensen benadert hierdoor om de verzendkosten te retourneren
    u kunt met ons contact opnemen berichten mag allemaal maar dit word opgelost door het team Dengibedrukkingen

• Liesbeth Rijksen
    Geverifieerde klant van Dengibedrukkingen

Uitstekende service en snelle levering.

• W Hogedoorn van de Veerdonk

goede service