De Gast 78
+31594505908
KvK 02094401

7,3

dieter van gaver beoordeelde op 2019-09-09

Bestelling HFASOQSHT nooit ontvangen terwijl het al zou verzonden zijn sinds 27/08/2019.
Op 6/09/2019 een e-mailgestuurd voor een status update en nog geen ontvangen.

Beste Dieter,

Wij hebben je pakje bij de verzender niet meer kunnen traceren en inmiddels je geld terug gestort. Onze excuses voor het ongemak.

Mvg. Jikke Wouda

Robert verswyvel beoordeelde op 2019-07-25

Ilke Verkaeren beoordeelde op 2019-06-23

Blij dat ik eens ergens clip oorbellen gevonden heb

Rita Rijdant beoordeelde op 2019-06-10

Ludo Heymans beoordeelde op 2019-05-16

caroline catteeuw beoordeelde op 2019-05-03

Caroline Teughels beoordeelde op 2019-04-27

Tevreden van de snelle levering, maar ontgoocheld dat de oorbellen veel minder fijn zijn dan verwacht, nogal lompe modellen.
Een foto van een persoonshoofd met de oorbellen op de website, zou dat kunnen voorkomen, denk ik.

Beste Caroline,

Bedankt voor je reactie. Inderdaad zou een hoofd dit mogelijk kunnen voorkomen. Wij hebben voor een deel van de collectie dit ook op de site staan. Voor de oorclips over het algemeen echter niet. Wel staat bij elke clip oorbel de grote of diameter vermeld.

Mochten de oorbellen echter niet voldoen is retour sturen altijd een optie.
Mvg. Henk Wouda

lien bulteel beoordeelde op 2019-04-12

kees postma beoordeelde op 2019-02-12

Ils Blommaerts beoordeelde op 2019-02-11

Kris Moors beoordeelde op 2019-01-18

prima producten en netjes geleverd.

Frieda hoes beoordeelde op 2019-01-06

Joke Van Can beoordeelde op 2018-12-28

Hans Van Acker beoordeelde op 2018-12-28

Pakje pas na anderhalve week toegekomen, en op mijn laatste mail zelf gewoon geen reactie meer gekregen. Klantservice kan dus een pak beter!

Geachte heer van Acker,

Sorry dat uw pakket niet binnen was net voor de kerst. Wij hebben uw bestelling ontvangen op 17 -12 om 23:00 uur en de volgende dag 18-12 uw bestelling verstuurd via postnl brivenbuspost. Blijkbaar is uw bestelling vertraagd binnen gekomen en net niet voor het weekend van 22-12 bij u bezorgd. Onze excusses voor de vertraging.

Onze klantenservice was ook gedurende de feestdagen niet bezet.

Mvg. Jikke Wouda

Lieve Vander Linden beoordeelde op 2018-12-27

Johan Thas beoordeelde op 2018-11-20

Heb de bestelling een dag te laat ontvangen , maar dit werd keurig door de oorbel nagezien , staking van de post in Belgie . Ik ben tevreden over de producten en zal zeker nog bestellingen plaatsen bij uw bedrijf .

Met dank

Thas Johan