Depot Stores
Wij leveren o.a. super leuke rompertjes met originele teksten. Ook is het mogelijk om onze artikelen te laten bedrukken met je eigen naam, tekst of foto naar keuze.
Filter 196 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 155 met beschrijving

• Guido
    Review voor Depot Stores

Superservice! Netjes een mail van de eigenaar gehad dat de bestelling wellicht vertraagd zou zijn tot maandag i.v.m. een ongeluk dat hij had gehad. Aangegeven dat ik daar begrip voor had, maar als het zou lukken om vrijdag te versturen aangezien ik het als kraamcadeau wilde geven op zaterdag ik dat enorm zou waarderen. Kreeg donderdag een mail dat er genoeg andere klanten aangegeven hadden dat ze konden wachten en hij daardoor mijn bestelling naar voren kon halen. Donderdag verzonden en vrijdag mooi op tijd in huis! Producten zien er netjes uit en netjes verpakt verzonden ook! Super bedankt Alexander!

• Alexandra Voerman
    Geverifieerde klant van Depot Stores

Er werd een duidelijke uitleg gegeven op mijn vraag door een heel spontane vrolijke stem.

• Hoe beoordeel je Depot Stores?

• Janet van der Heide
    Geverifieerde klant van Depot Stores

Rompertje besteld met naam.
    Zag er prima uit en goede stof en vlotte levering.

• Kirsha Van Dommele

Snel en netjes geleverd.

• Karin
    Geverifieerde klant van Depot Stores

het product zelf is geweldig, de bezorging is gewoonweg slecht. De envelop zat helemaal opgepropt in mijn brievenbus. Blijkbaar past een envelop met 2 rompertjes erin dus niet fatsoenlijk door de brievenbus.. dit is door Depot Stores naar tevredenheid opgepakt.

• Onbekend
    Geverifieerde klant van Depot Stores

Vlotte levering en snelle reactie op vraag via de mail

• Kirsti
    Geverifieerde klant van Depot Stores

Snelle levering en antwoord op mijn vraag. Mooie kwaliteit t shirt en netjes ingepakt en ook nog inpakpapier er bij. Echt een aanrader

• Anoniem

Snelle levering, goede kwaliteit

• Kelly
    Geverifieerde klant van Depot Stores

Snelle levering en mooie teksten op de kleding daar hou ik van

• Math Smeets